Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä alemmuuskompleksi miehen seurassa kun kaunis nainen tulee vastaan!

Vierailija
03.07.2014 |

Alkaa ahdistaa ja masentaa, lopulta suututtaa ja sitten itkettää. Koen aivan valtavaa huonommuuden tunnetta kauniiden naisten seurassa, jos miehenikin on paikalla. Se, miten mies yrittää vaivihkaa vilkuilla, iskee tajuntaan niin että ei tosikaan. Tai jos myöhemmin kuulee miehen toteavan että onpa niin kaunis nainen...

Mies kehuu minua usein nätiksi, söpöksi, suloiseksi, sieväksi.. mutta harvemmin kauniiksi. Koska en ole. Kroppani olen treenannut viimeisen päälle kuntoon, voin olla ylpeä, mutta naama masentaa 90% ajasta. Olen vain "perusnätti" tavis. En voi tuoda erästä ystävääni kotiimme, hän on niin kaunis kasvoistaan että kaikki jäävät tuijottamaan ja mitä olen hänen seurassaan viettänyt, minne tahansa hän meneekin, miehet häkeltyvät ja aina saa kehuja että voi kun olet niin kaunis.. Se masentaa vielä enemmän. Mutta kasvonpiirteitäni en voi muuttaa.

Miten päästä eroon alemmuuskompleksista? Varsinkin kun se vaivaa lähinnä parisuhteessa. Pelkään että mies lähtee jonkun kauniimman matkaan, oikeastaan pelkkä ajatus miehestä hekumoimassa kauniista naisesta kuristaa kurkkua. Sinkkuna mulla ei koskaan vastaavaa ongelmaa ole ollut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että vaikuttaa varmaan myös se, että mies itse on niin komea että saisi kenet tahansa mallikaunottaren.. Ap

Vierailija
2/4 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto auttaa. Siis se, että sä olet tyytyväinen muihin asioihin elämässäsi, mm. teet työtä, josta pidät ja olet siinä hyvä/kehityt siinä tai opiskelet alaa, joka sua motivoi, harrastat asioita, joista pidät ja muutenkin ns. toteutat itseäsi. Tyytyväisyys elämään ja onnellisuus tulee sisältäpäin, kun olet tasapainossa itsesi kanssa, naaman kauneuden merkitys vähenee. Tälleen tiivistetysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama hyvä neuvo, joissa olennaista on se, että hanki elämääsi muutakin sisältöä kuin oma ulkonäkösi.

Ryhdy harrastamaan jotain sellaista, jossa saat aikaan jotain ... vaikka käsitöitä, että pystyt tekemään omin käsin jotain kaunista. Tai kasvata jotain, esimerkiksi.

Voit ryhtyä opiskelemaan vaikka vain itseäsi sivistääksesi. Siten saat ajatuksia vähän muuhunkin kuin pelkkään ulkonäköön.

Kropan treenaamista ja liikuntaa  ei voi sinulle suositella, ei myöskään muotivaatteisiin tai edes niiden tekemiseen höyrähtämistä, koska se vain pahentaisi ongelmaasi. Mutta miten olisi joku vapaaehtoistyö, vaikka yksinäisten vanhusten seuralaisena. Tähän aikaan vuodesta voit liikkua ulkona ja harrastaa vaikka ornitologiaa tai sienestystä.

Vierailija
4/4 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että kauneus on katoavaista. Itse aikoinaan kielsin miestä kehumasta kauneuttani. Toivoin, että kehuisi kuinka fiksu tai hauska tai mukava olen. Ne ovat pysyviä ominaisuuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan