Onko sulla joku fetissi?
Kommentit (301)
Rinnat ilman rintaliivejä paidan/mekon alla. Se niiden pehmeä keinahtelu naisen liikkuessa ja kankaan alta läpikuultavat nännit, kiihotun aina. Toinen melkein yhtä hyvä on se sivutissi ja pilkahdus nännistä.
Sperma. Tai ehkä se kun mies laukeaa ja sperma roiskuaa,
Bukkakewoman
Jos jokin pitää tuoda esiin, niin se on paljas naisen niska. Esimerkiksi jos tummahiuksisella naisella hiukset on sillä tavoin ponnarilla, että niska näkyy, niin olen aivan myyty.
Mun fetissi on miehen runkkaamisen katseleminen. Sairaan kiihottavaa.
..en ymmärrä. en tunne ko.vierakielistä sanaa:
fetissi?
ei. en ole mikään: 'fe - tissi'(suom. rauta - tissi.tms)
outo? omituinen. koko kysymys on.
en ymmärrä. en miksi joku edes keksii kysyy:
..tollasta?
Naisen peppureikä on vaan kiihottava. Ihana katsella AS:ssa suominaisten peppureikiä.
Kaupan jonossa miettiä millainen edellä olevalla on.
Vanhemman naisen himoitseminen. Varsinkin 50-65 vuotiaat naiset. Samoin kun niillä on ollut sukkahousut jalassa päivän, niin niiden haistelu.
On.
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Miksi mun kommentti on poistettu täältä :(
Mutta siis mulla on pikkuhousufetissi (itse kohteena) ja sormifetissi, miesten sormiin siis.
Olen itse nainen.
Pitkävartiset kumisaappaat ja ylipolven matalakantaiset nahkasaappaat
Paksut ja turpeat hyvin ulkonevat huulet sekä korkeat poskipäät on uuuh niin kiihottavat
Creampie. Pillu tai peppureikä josta valuu yhden tai useamman vieraan miehen spermaa. Muutaman kerran jopa toteutettu.
Vierailija kirjoitti:
Creampie. Pillu tai peppureikä josta valuu yhden tai useamman vieraan miehen spermaa. Muutaman kerran jopa toteutettu.
Meidän skenessä ei nussita paljaalla mutta oma on asianne.
Käy testeissä säännöllisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän skenessä ei nussita paljaalla mutta oma on asianne.
Käy testeissä säännöllisesti!
Nämä on toteutettu testattujen "fluid bonding" ystävien kanssa.
Minun fetissini on peittävät sukkahousut. Kaikki värit käyvät. Ekstraplussaa jos ovat käytetyt
Oma vilauttelu, olen hieman exhib luonteeltani. Kiihotun aina (!), jos tiedän että on joku mahdollisuus jonkun vieraan miehen nähdä alastomana tai vilaukselta ns 'vahingossa' vaikka rinnat tai muita paikkojani.
Kypsempi-ikäinen nainen sandaleteissa ja nilkkaketjussa. Vielä jos olisi punaiseksi lakatut varpaiden kynnet niin avot.