Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita et kehdannut tehdä seurustellessasi puolisosi kanssa? Silloin alkuaikona...

Vierailija
02.07.2014 |

Mä en kehdannut millään mennä vessaan kakalle, vaikka olisi ollut kakkahätä. Häpesin niitä ääniä, mitä vessasta kantautuisi.

No sitten mun maha mourusi ja mörisi, kun kakka pyöri suolistossa...

en tiedä, kumpi olisi ollut nolompi juttu. :-)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 01:02"]...vihdoin uskalsin näyttää rintani ja mieheni sanoi ihan hämmästyneenä että "mitä vikaa noissa muka on. Nehän on ihanat." Muistan että leijuin ihan pilvissä pitkän aikaa. Niin hyvä mieli tuli.

[/quote]e

tämä kertoo kaiken siitä miten naiset luovat ulkonäköpaineensa ihan itse!

Vierailija
2/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaa vielkään lkäydä kakalla niin että mies on kotona.. Enkä pierasta. Ollaan oltu reilu 2v yhessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 00:09"]

En kehdannut käydä vessassa ovi auki ja olin ihan kauhuissani, kun ensimmäisen kerran näin mieheni paskalla WC:ssä ovi sepposen selällään. Aika äkkiä siihen sitten tottui ja nykyisin tuntuu hienolta, että vielä 13-vuotias tyttökin kakkailee ujostelematta meidän edessä. Täytyy ehkä puhua hänelle tästä, kun alkaa joskus seurustella, että on kohteliasta suhteen alussa laittaa ovi kiinni :-)

[/quote]

Olen kuullut sellaisen sanonnan, että siinä vaiheessa suhdetta kun aletaan käydä vessassa ovi auki on toinen henkilö muuttunut esineeksi. Ikävämpi juttu minusta. 

Muutoin olen kyllä sitä mieltä, että suomalaiset asunnot on suunniteltu ja rakennettu huonosti kun kaikki äänet vessasta kantautuu ruokapöytään / olohuoneeseen.

Vierailija
4/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista käydä vessassa ja pankaa vaikka hana soliseen jos pelkää että piaru tulee.

Vierailija
5/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut syödä enkä juoda hänen katsellessaan, pelkäsin kai että kaksari näkyy! :D oltiin teinejä silloin. En myöskään kehdannut tupakoida hänen edessään kun pelkäsin että näytän nololta tai vedän vahingossa henkeen ja alan yskimään, tai että pudotan röökin vahingossa maahan..

En nykyään enää polta kun kulta ei tykänny siitä hommasta yhtään :)

Vierailija
6/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta yhdessäoloa takana, mutten vieläkään kehtaa laulaa. :( Tiedän, ettei ääneni oikeasti ole normaalia pahempi (ei toki myöskään parempi).

Vierailija
7/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 08:43"]On luonnollista käydä vessassa ja pankaa vaikka hana soliseen jos pelkää että piaru tulee.

[/quote]

No niinhän mun mies tekee vessaan mennessään.

Se vasta mun mielestä hassua on. Kun tietää kuitenkin, että kakalle sinne meni. ;-P

Mä sen sijaan päästelen nykyään ihan estoitta ja jos joku kovempiääninen "plops" kuuluu vessasta, naureskelen vaan päälle. :-)

Eli se niistä nolosteluista.

Ap

Vierailija
8/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 01:02"]

En kehdannut näyttää rintojani. Häpesin niitä. Mielestäni ne olivat isot, roikkuvat ja eri pariakin. Rakastellessakin olin toppi ja rintsikat päällä aika pitkään alkuaikoina. Se on jäänyt mieleen ikuisiksi ajoiksi kun vihdoin uskalsin näyttää rintani ja mieheni sanoi ihan hämmästyneenä että "mitä vikaa noissa muka on. Nehän on ihanat." Muistan että leijuin ihan pilvissä pitkän aikaa. Niin hyvä mieli tuli.

[/quote] Aww, tuli hyvä mieli <3

Vierailija
9/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa en kehdannut käydä kakalla tai pieraista. "Onneksi" miehelleni iski kerran ripuli ja käskin hänet vessaan ja sanoin äänien olevan luonnollisia enkä edes kuuntele. Sen jälkeen molemmat ovat kehdanneet käydä kakalla - oli se löysää tai kiinteää. Pierujakin päästelemme estoitta.

Vierailija
10/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, en myöskään kehdannut näyttää rintojani, mutta mieheni sanoi, että ehdottomasti paita pois, johan se tuntuukin paremmalta. Otin ja hän kehui. :)

Vierailija
11/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mä olin kuukautisten aikaan todella häveliäs. Kuukautiseni alkoivat jo silloin, kun olin vasta 11-vuotias, joten mulla oli ollut monen monta vuotta aikaa totutella niihin, mutta silti... Aina vähän nolostutti mennä vaihtamaan tamponia, jos olin kuukautisten aikana kyläilemässä miehen luona. Ja auta armias sitä ensimmäistä kertaa, kun hoksasin, ettei miekkosella ollut vessassa lainkaan roskista.

Pääsin onneksi nopeasti yli tästä. Ja sanotaanko, että olisinkin ollut aika pettynyt, jos kuukautiset olisivat tulleet miehelle jotenkin yllätyksenä.

Vierailija
12/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahäpeä oli mullakin. Kai pinnistelin ja ulostin vasta kotona.

Vierailija
13/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinu "mässätä" tai herkutella. Eipä kyl kovin syyäkkään kun "ei oo nälkä" .....eikä tosiaa paskalla voinu käydä !

Vierailija
14/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut mitään. Oli niin luontevaa olla yhdessä, muutemminkin kolmen viikon päästä yhteen, takana on nyt 23 yhteistä vuotta.

Vierailija
15/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannut pitaa silmalaseja vaan ihan viimeisena illalla otin piilarit pois ja heti aamulla silmiin taas. Olen sokea ilman piilareita tai laseja. En ole kayttanyt piilareita nyt 10 vuoteen. 

Vierailija
16/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Nykyään ei haittaa mies, mutta vieraiden ollessa paikalla/vieraassa paikassa olen ujo kakkaaja xXD

En olisi kehdannut herkkupäivinä mättää koriin samanlaista läjää herkkuja kuin nykyään, ehkä silloin miehen seurassa sSöin max. 3 konvehtia

Vierailija
17/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraista. No, parin kuukauden avioliiton jälkeen (menimme naimisiin melkein heti tavattuamme) minulta sitten pääsi valtava pieru ja mies päästi samaan soittoon itsekin. Totesi, että nyt on lopulliset sinunkaupat tehty. 12 vuotta naimisissa, en pidättele en.

Vierailija
18/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahäpeä mullakin! Mulla suolistossa sairaus, joten vedin kauhena läjän imodiumia ja kärvistelin turvonneen mahan kanssa, kunnes mies lähti kotiin. Sitten yhdellä kertaa se jäi yöksi...ei auttanut muu kuin käydä pesutuvassa "hakemassa pyykkejä" eli vessassa :D Onneksi enää ei ole niin, olisin varmaan kuin vappupallo niistä pidätellyistä kaasuista johtuen :D

Vierailija
19/35 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin parina ekana aamuna aina kevyesti ennen ku mies heräsi. Puuteria ja kerros ripsaria xD loppui lyhyeen kun en jaksanu :D

Vierailija
20/35 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin meikit naamassa nukkumaan, heräsin öisin pesemään kasvot ja meikkaamaan uudestaan. Joskus meikkasin vasta aamulla, mutta varoin visusti ettei mies nähnyt paljaita kasvoja. Mulla oli teininä vuosia kestänyt paha akne joka jätti jälkeensä syvänpunaiset arpirykelmät pitkin kasvoja. Loput ihosta punoittaa muuten vaan herkkyyttään, erityisesti talvisin. Mulla on kymmenvuotiaasta ollut kamala häpeä sen takia. Nykyään kyllä kotona hengaan ilman meikkiä päivisinkin, aina se naama vähän mielessä on, mutta ei onneks mies oo karkuun lähteny :)

Sit nää perus piereskelyt ja kakkajutut.

Herkkuja ei muka koskaan tehnyt alkuaikoina mieli ja ruoka-annoksetkin oli hyvin maltillisia. Nykyään syön häpeilemättä varmaan enemmän kuin ukko itse :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi