Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen seurustelun kieltäminen, kysymyksiä

Vierailija
01.07.2021 |

Olen miettinyt kun pojan (15) seurustelu kumppani on niin erilainen kuin oma poika niin en usko että sopivat kunnolla yhteen, uskon jopa että saattavat erota kun tuntuvat olevan niin erilaisia

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian samanlainen olisi huono juttu. Mieti nyt; samat maneerit, keskustelut ei kukoista kun kaikessa samaa mieltä, näyttäisi tyyliltään ja ulkoisesti sisaruksilta ja peräti samantyyliset vehkeet. Anna poikasi tehdä päätöksensä ja tehdä elämästään omannäköinen

Vierailija
22/25 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat kunnioittavat äitejään ja varmasti kuuntelevat tarkkaan miksi tyttö ei sovi pojallesi. Tytöt puolestaan eivät noudata äitinsä ohjeita seurustelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis niin pitkään kuin lapsi on alle 16 niin meillä ei ylipäätään seurustella

No miten ne sitten nussivat?

No siis eivät harrasta seksiä

Vierailija
24/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin vanhemmat olivat aikoinaan sitä mieltä, ettei poikaystäväni ole sopiva minulle. Oltiin 15-vuotiaita, kun aloitettiin seurustelu. Ihan vittuillakseni olen pysynyt saman miehen kanssa kohta 30 vuotta.

Voi miten ihana.

Toivottavasti vitsailit. Mitään ihanaa ei ole siinä, että jäädään jumittamaan omien vanhempien sanoihin vuosikymmeniksi. 

Vierailija
25/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret nyt seurustelee joko salaa tai luvan kanssa ihan kenen kanssa haluaa ja millon haluaa. Ei siinä vanhempien sana paina yhtään mitään.