Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä on melko hankalaa asua kotona aikuisena

Vierailija
01.07.2021 |

Oon 28v joutunut asumaan vielä vanhempien luona ja kyllä se välejä kiristää. Tässä sitä huomaa miksi nuoret muuttaa omaan asuntoon jopa 19 vuotiaana.

Entiedä olisiko mielentilani onnellisempi jos asuisin kaupungissa ja eläisin täysin oman näköistä elämää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuunnella äidin huokailuja ja kun aina tulee riitaa. Mua pidetään käsittämättömän ymmärtämättömänä lapsena. Ja ajatella että kohta täytän 30v. Huhhuh huh

Vierailija
2/6 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuunnella äidin huokailuja ja kun aina tulee riitaa. Mua pidetään käsittämättömän ymmärtämättömänä lapsena. Ja ajatella että kohta täytän 30v. Huhhuh huh

No mitä sä olet meinannut asialle tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että muuttaisit omaan asuntoon? Vai onko aikomuksesi jatkaa yhteiseloa vanhempiesi kanssa?

Vierailija
4/6 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä asut vielä kotona? Miten ihmeessä vanhempasi edes suostuvat tuollaiseen tilanteeseen?

Vanhin lapseni täyttää syksyllä 20 vuotta ja tottakai hän saa asua vielä kotona, mutta lähtölaskenta on alkanut. Vaikka meillä on ihan hyvin tilaa (noin 200 m2), niin oikeasti tässä asunnossa alkaa olemaan liikaa aikuisia ja välillä tunnelma kiristyy.

Vierailija
5/6 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakon edessä jouduin minäkin muuttamaan valmistumisen jälkeen takaisin kotiin ja täällä pysyn, ennen kun saan jostain raavittua itselleni tarpeeksi kovapalkkaisen työn. Helsingissä täysin mahdottomat vuokrat. 

Vierailija
6/6 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 20-v asuu vielä kotona. Ei haittaa ollenkaan eikä riidellä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi