Olen koulukiusattu Padasjoelta, kysy jotain!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:44"]
Ollaan siis kohdattu käytävillä :) Harmillista kuulla samankaltaisesta kohtalosta, eikä me varmastikkaan olla ainoita. Surullista myös että itse jouduin kanssa syömishäiriökierteeseen tuon kaiken jälkeen. Hyvä jos olet saanut kuitenkin sen ravintopuolen kuntoon, itsellä vielä vähän hakusessa. Padasjoella olen käynyt kerran poismuuton jälkeen, eikä se tuonut sitä toivomaani "rauhaa". Ehkä vielä sinne joskus menen. Ehkä vielä joskus kohtaan osan niistä ihmisistä (joista suurin osa asuu edelleen Padasjoella), mutta en pidätä hengitystäni.. Oletko itse vielä kytköksissä Padasjokeen/-laisiin?
[/quote]
Joo, ei olla ainoita, ei.
Toinen vanhemmista+veli, isovanhemmat ja muita sukulaisia asuu Padasjoella, joten siellä tulee käytyä silloin tällöin, kerran tai pari kuukaudessa. Tosin olen siellä irtaantunut ikäisteni kuvioista aikalailla täysin, koska olen kuitenkin asunut pk-seudulla jo 10 vuotta ja rakentanut sinne elämäni.
Osa entisistä kiusaajista asuu tai muuten pyörii siellä Padasjoella edelleen. Joitain olen nähnyt nyt myöhemmin esim. kesäisin kaupassa, satamassa tai markkinoilla. Tuntuu, ettei suurin osa edes ole tunnistanut, tai ollut tuntevinaan...
Ai niin, piti vielä kysyä, kävitkö koko peruskouluajan Padasjoella?
Oletko mies vai nainen? Millä tavalla sinua kiusattiin? Oliko kiusaaminen henkistä vai ruumiillista vai molempia? Paljonko asukkaita Padasjoella on?