Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni seksifantasia ahdistaa minua

Vierailija
02.07.2014 |

Hän nimittäin haluaisi, että me menisimme yöksi hänen lapsuudenkotiinsa ja harrastaisimme seksiä siellä niin, että jäisimme siitä "kiinni" hänen perheelleen kuin teinit konsanaan.

Ajatuskin kuvottaa. Mistä tuollainen fantasia johtuu?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä :D

Vierailija
2/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olemme siis molemmat parikymppisiä

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok fantasia, mutta ehkä parempi pitää vain fantasiana...

Vierailija
4/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävälläni oli samanlaisia himoja aikoinaan. Oli jonkinlainen isäkompleksi.

Vierailija
5/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:56"]Ihan ok fantasia, mutta ehkä parempi pitää vain fantasiana...

[/quote]

Olen samaa mieltä, mutta hän kovasti haluaisi sen toteuttaa. Koko fantasia tuntuu niin lapselliselta, mies kun muuten on niin kypsä ja järkevä. Tosin hän ei kyllä elänyt perinteistä teinivaihetta lainkaan vaan menetti neitsyytensäkin vasta yliopistossa. Ehkä tämä on sitten siitä teinisekstailun puutteesta johtuvaa taantumista? Vai mitä mieltä olette?

Haluaisin myös pitää hyvät ja asialliset välit mieheni vanhempiin. Ihmettelenkin, eikö mieheni tippaakaan arvosta omia vanhempiaan?

En tiedä mitä ajatella. Toisaalta seksifantasioiden toteuttaminen kuuluu aktiiviseen seksielämään, eikö?

Oletteko te toteuttaneet jonkin miehenne seksifantasian hänen mielikseen, sellaisen josta ette itse oikein ole innostuneet? Minkä ja miten kävi?

Tämä asia ahdistaa kyllä kovin. Mies kun on jo toteuttanut MINUN fantasioitani, ja tietenkin haluan olla vastavuoroinen.

-ap

Vierailija
6/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, että et lähde mukaan toteutukseen ja piste, et enää keskustele tästä aiheesta. Et lähde kuuntemaan ruikutusta ja kyselyä miksi et, kun olet sanonut päätöksesi niin se on siinä. Jos päätös ei miellytä, on jotakin pahasti vialla ja ottaisin parin viikon rauhallisen tuumaustauon suhteesta.

Vierailija
7/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sille teininä oikeesti tapahtunu ja nyt se kiihottuu siitä...

Vierailija
8/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, seksifantasioiden toteuttaminen EI KUULU aktiiviseen seksielämään. Fantasioita ei edes kuulu toteuttaa, sehän on jo ristiriidassa koko fantasia-käsitteen kanssa. Eikä tuollaiseen pidä suostua. Jonkin muun toiveen voit sen sijaan toteuttaa, joka ei olisi ihan noin radikaali.

Itse olen suostunut muutaman kerran miehen toiveesta peppuseksiin, mutta kun en kerta kaikkiaan pidä, niin olen ilmoittanut, että minulta on turha sitä enää kinuta. Yrittää tuo vieläkin joskus, mutta enää en suostu, vaikka mikä olisi. On joskus ehdottanut jopa kimppaseksiäkin, mutta sitä en ole edes harkinnut, enkä harkitse. Ei näistä sen kummempaa ole seurannut, jatkamme elämää kuten ennenkin.

Vierailija
9/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö kompromissina, että harrastatte seksiä siellä lapsuudenkodissa, mutta ilman kiinnijäämistä? Siis hiljaa ja huonekaluja ryskyttämättä.

Vierailija
10/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:11"]Jos se on sille teininä oikeesti tapahtunu ja nyt se kiihottuu siitä...

[/quote]

Poikuus lähti häneltä yliopistossa

-ap

Vierailija
11/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:23"]Kävisikö kompromissina, että harrastatte seksiä siellä lapsuudenkodissa, mutta ilman kiinnijäämistä? Siis hiljaa ja huonekaluja ryskyttämättä.

[/quote]

Mietin itsekin samaa ja ehdotin tuota miehelleni. Se pointti kuitenkin kuulemma koko tässä fantasiassa on nimenomaan se kiinni jääminen omille vanhemmille. Luulin itsekin, että se "jännitys" riittäisi, mutta ei sitten.

-ap

Vierailija
12/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhempien pitää nähdä poikansa panemassa nuorta naista? Eli onko nyt kyse siitä, että mies haluaa näyttää konkreettisesti äidilleen, että ei ole homo (eli on homo).

Minusta sen miehen voisi viedä seksuaaliterapeutille miettimään sitä, miksi hän haluaa äidin ja isän tulevan paikalle. Jostain isosta ongelmasta tuo kertoo. Jos olisi kenen tahansa satunnaisen ohikulkijan kanssa kiinnijäämisriski (esim. seksiä puistossa), niin se ymmärtäisi, mutta lapsuudenkodissa...

Vierailija
13/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:23"]Kävisikö kompromissina, että harrastatte seksiä siellä lapsuudenkodissa, mutta ilman kiinnijäämistä? Siis hiljaa ja huonekaluja ryskyttämättä.

[/quote]

Mietin itsekin samaa ja ehdotin tuota miehelleni. Se pointti kuitenkin kuulemma koko tässä fantasiassa on nimenomaan se kiinni jääminen omille vanhemmille. Luulin itsekin, että se "jännitys" riittäisi, mutta ei sitten.

-ap

[/quote]

Hmm... Ei millään pahalla, mutta vähän miehestä tuon fantasian myötä tulee mieleen mammanpoika, jolla kummallinen äitisuhde (haluaisi äitinsä näkevän hänet toiminnassa tms.. tai isän??) En suostuisi ikimaailmassa, sano vain suoraan, että fantasiaksi jää valitettavasti.

Sinuna paneutuisin myös tarkemmin fantasian taustoihin. Mistä tuo on peräisin ja onko kauankin fantasioinut asiasta? Miksi saisi siitä kicksejä? Kuulostaa vain aika oudolta fantasialta

Vierailija
14/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:19"]Ei, seksifantasioiden toteuttaminen EI KUULU aktiiviseen seksielämään. Fantasioita ei edes kuulu toteuttaa, sehän on jo ristiriidassa koko fantasia-käsitteen kanssa. Eikä tuollaiseen pidä suostua. Jonkin muun toiveen voit sen sijaan toteuttaa, joka ei olisi ihan noin radikaali.

Itse olen suostunut muutaman kerran miehen toiveesta peppuseksiin, mutta kun en kerta kaikkiaan pidä, niin olen ilmoittanut, että minulta on turha sitä enää kinuta. Yrittää tuo vieläkin joskus, mutta enää en suostu, vaikka mikä olisi. On joskus ehdottanut jopa kimppaseksiäkin, mutta sitä en ole edes harkinnut, enkä harkitse. Ei näistä sen kummempaa ole seurannut, jatkamme elämää kuten ennenkin.

[/quote]

Ankea suhde seksuaalisuuteen sinulla.

Vierailija
15/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:19"]Ei, seksifantasioiden toteuttaminen EI KUULU aktiiviseen seksielämään. Fantasioita ei edes kuulu toteuttaa, sehän on jo ristiriidassa koko fantasia-käsitteen kanssa. Eikä tuollaiseen pidä suostua. Jonkin muun toiveen voit sen sijaan toteuttaa, joka ei olisi ihan noin radikaali.

[/quote]

Ankea suhde seksuaalisuuteen sinulla.

[/quote]

Sun mielestä, koska sulle ei riitä tavallinen seksi. Pitää olla rekvisiittaa ja mieluiten jonkun ehkä nähdäkin ja kaikkea pitää väkisin kokeilla. Nyky-yhteiskunnan tuotos siis olet, raukka.

Vierailija
16/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä suostu. Fantasiat on ok toteuttaa, jos niihin ei sotketa ihmisiä vastointahtoaan. Ei kenenkään tarvitse nähdä ketään panemassa, jos ei halua! Se on hyväksikäyttöä, itsensä paljastelua tai verrattavissa ainakin näihin. Sanoisin, että aika sairas fantasia .

Vierailija
17/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:41"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Hmm... Ei millään pahalla, mutta vähän miehestä tuon fantasian myötä tulee mieleen mammanpoika, jolla kummallinen äitisuhde (haluaisi äitinsä näkevän hänet toiminnassa tms.. tai isän??) En suostuisi ikimaailmassa, sano vain suoraan, että fantasiaksi jää valitettavasti.

Sinuna paneutuisin myös tarkemmin fantasian taustoihin. Mistä tuo on peräisin ja onko kauankin fantasioinut asiasta? Miksi saisi siitä kicksejä? Kuulostaa vain aika oudolta fantasialta

[/quote]

Tiedän, että kyseinen fantasia ei ihan terveeltä kuulosta.

Mieheni ei mielellään puhu lapsuudestaan, enkä minä muutenkaan tiedä paljoakaan hänen menneisyydestään. Sen tiedän, että mieheni machomaisella "tosiäijä"- isällä oli tapana heitellä ivallisia kommentteja pojalleen tämän kokemattomuudesta tyttöjen saralla. Äiti taas vaikuttaa ihanalta persoonalta, joka kuitenkin on aika lailla miehensä tossun alla.

Vierailija
18/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap^

Vierailija
19/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kysyä mieheltäsi vähän taustaa tuolle fantasialle ja kirjoittaa tänne? :P Please! Valkkarilasin kanssa odotellen..

Vierailija
20/23 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies koulutukseltaan insinööri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän