Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle vanhalle akalle joku harrastus

Vierailija
01.07.2021 |

Geokätkeilyä ja suunnistusta mietin, mutta minähän eksyn jo kauppaankin. Mutta jotain ulkoilmaharrastusta, missä voisi tavata ihmisiä - eikä tarvitsisi olla suuntavaistoa. Laskuvarjohyppy ei käy, pelkään korkeita paikkoja, enkä tiedä pääsisinkö enää. Lapset ovat omillaan ja minulla on aikaa. Käyn salilla, ulkoilen merkityillä luontopoluilla, teen käsitöitä ja ratkon ristikoita, mutta jotain vain vielä puuttuu. Hyväntekeväisyys ei ole minun juttu, kokeilin ja en oikein ymmärtänyt kaikkien ajatusmaailmaa. Oikeastaan juuri siksi, että kun lopetin hyväntekeväisyyden (autan vastedes vain lahjoituksilla), niin jäi aukko.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten miesten nieleminen on hyvä harrastus, kun reppanat ei muuten saa.

Ei ainakaan tämän palstan mukaan.

Vierailija
2/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "vanhan Akan" ikä ja kunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

57 vuotta, jaksaa kävellä 8 kilometrin luontopolkuja - pitempiä en ole kokeillut, perusterve lukuunottamatta nivelrikkoa toisessa polvessa ja toisessa nilkassa. Nivelrikoista huolimatta pystyn siis kävelemään aika hyvin. Jaksan uida pysähtymättä hallissa 500 metriä, rintauintia, sitten tarvitsen levätä. Muuten en oikein osaa kunnosta sanoa. 

Vierailija
4/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintujen katselu. Ensin lintukurssille että opit muutamia lajeja, ja sitten kiikareiden ostoon.

Vierailija
5/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että et itse mitä haluaisit harrastaa.

Miksi muka harrastusten täytyisi olla aina jotain liikuntaharrastuksia, on niitä muitakin harrastuksia pilvien pimein?

Ap:n kohdalla tulee mieleen köyhä mielikuvitus ja luovuuden puute, kun harrastusta haetaan tälläisiltä lapsellisilta palstoilta.

Toki tälläkin palstalla on aivan tolkun miehiä ja naisia, asiallisisesti keskustelevia ja joilla on  faktatkin hyvin usein hallussa.  

Mutta yleisesti ottaen he ovat vähemmistönä täällä.

Ja kun he kirjoittavat tänne, kommentteja aina vähätellään ja alapeukutetaan rankasti.

Jopa pilkataan, vaikka tämän palstan enemmistöllä on, niinkuin kaikki tietää, vähin kokemus ja osaaminen asioista.

Vierailija
6/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

57 vuotta, jaksaa kävellä 8 kilometrin luontopolkuja - pitempiä en ole kokeillut, perusterve lukuunottamatta nivelrikkoa toisessa polvessa ja toisessa nilkassa. Nivelrikoista huolimatta pystyn siis kävelemään aika hyvin. Jaksan uida pysähtymättä hallissa 500 metriä, rintauintia, sitten tarvitsen levätä. Muuten en oikein osaa kunnosta sanoa. 

Et sä viä mikään vanha akka ole, nainen hyvässä iässä, ja suhkot normaali kunto.T:M42

Vierailija
7/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 vuotiaalle sopii ainakin. Keinutuoli tupakanpoltto, televisio ja rajua piereskelyä ja fiilistelyä siinä.

Vierailija
8/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastamista parempaa en tiedä.

Vierailija
9/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OF

Vierailija
10/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keramiikka.

Vierailija
11/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vanha akka pelaa Pokemon gouta tuolla kävellessä. Oon saanut pelin avulla paljon kavereitakin, nuorista vanhempiin. Himassa voimistelen, venyttelen, luen ja opettelen käsitöitä. Tykkään näistä kaikista. Syksyllä aloitan vielä kuntosali käynnit.

N+50

Vierailija
12/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut, tavataanko harrastusten merkeissä?

Vierailija
13/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköilylle ääni täältä! Melkein 2000 löytöä kasassa :)

Vierailija
14/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 57-vuotias ole vielä vanha. Joskus 30-40 vuoden päästä voisit ehkä alkaa ollakin vanha : )

Joko sinulla on Instagram-tili? Kannattaa valita vaikka joku teema esim. luontokuvat ja niihinhän voi keksiä vielä jonkun hauskan jutun, esim. ota joku pehmolelu, lemmikkieläin tms. mukaan kuviin tai kirjoita vaikka uusi runo kunkin kuvan yhteyteen. Instagrammissa voi julkaista kuvia nimimerkin takaa ja on hauskaa, kun muut käyttäjät käyvät kommentoimassa kuviasi ja kun käyt itse kommentoimassa toisten samanlaisista aiheista kiinnostuneiden kuvia (tai ihan vaan toisten kuvia).

Insta-tilejähän voi myös luoda useampia vaikkapa nimenomaan eri teemojen alle. Moni olisi varmasti kiinnostunut näkemään millaisia käsitöitä teet, kenties joku saattaisi olla halukas ostamaan niitä Insta-kuviesi perusteella? : ) Tai jos keräilet jotain, niin voit esitellä aarteitasi Insta-kuvissa ja keskustella niistä muiden käyttäjien kanssa. Itse olen jäänyt Instagrammiin koukkuun ja tästä koukusta en halua eroon : )

Vierailija
15/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytys, shamppanjasaunailu, omat dayspa- hetket, kukkien keräily, valokuvaus, laiturin nokalla makoilu, aarrekarttailu eli ns. dream- mapin teko, lottoaminen, kaupungin jokaisen kadun kävely, snapchattikuvat, seuraava ihminen , joka tulee vastaan on sun tuleva miehes- leikki, nukkuminen, meikkaaminen, vaatteiden sovittelu pukukopeissa ( ja kuvat niistä ), ( älä kuitenkaan osta ), runojen kirjoittaminen, piirtäminen, tarjouksien perässä juokseminen, ruoanlaitto, musiikin kuuntelu, kirppikset, mielikuvashoppailu eri vaatesivustoilla, kynttilät ja kukat- illat, pianon soittaminen ( nuotteja löytyy netistä ). Siinä muutama ihana harrastus :).

Vierailija
16/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää vanha akka pelaa Pokemon gouta tuolla kävellessä. Oon saanut pelin avulla paljon kavereitakin, nuorista vanhempiin. Himassa voimistelen, venyttelen, luen ja opettelen käsitöitä. Tykkään näistä kaikista. Syksyllä aloitan vielä kuntosali käynnit.

N+50

Miksi te nuoret ihmiset määrittelette itsenne vanhoiksi? Ei +50 ole vanha, vaan parhaissa voimissaan vielä :  )

Vierailija
17/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuanlaitto

leipominen

kielikurssi

konmaritus

viherpeukalointi

kirpputoribongaaminen

kahvioissa istuskelu

elaimista huolehtiminen

tassa naita toisen vahan nuoremman vanhan akan ehdotuksia :-)

Vierailija
18/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N+50

Miksi te nuoret ihmiset määrittelette itsenne vanhoiksi? Ei +50 ole vanha, vaan parhaissa voimissaan vielä :  )

Lähempänä hautaa jo :D

Vaikka kyllähän elämä vielä varsin hauskaa on!

Vierailija
19/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N+50

Lähempänä hautaa jo :D

Vaikka kyllähän elämä vielä varsin hauskaa on!

Sitä ei koskaan tiedä, jos vaikka elääkin yli 100-vuotiaaksi, on niitä semmosiakin. Siinä tapauksessa on hauta vielä kaukana : )

Vierailija
20/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun opiskelu on parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme