Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle nimeksi Leopold Torvald?

Vierailija
02.07.2014 |

Isoveljen nimi on Torolf Yngvar =).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme siis Ruotsissa. Siksi nimet voivat olla hieman erikoisia suomalaiselle =). AP

Vierailija
2/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti itse suomalainen? Miksi olette antanut/antamassa lapsille ruotsalaiset nimet jos teillä on suomalaisiakin sukulaisia? Harva suomalainen osaa sanoa noin vaikeita nimiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 18:36"]

Olet ilmeisesti itse suomalainen? Miksi olette antanut/antamassa lapsille ruotsalaiset nimet jos teillä on suomalaisiakin sukulaisia? Harva suomalainen osaa sanoa noin vaikeita nimiä!

[/quote] Kyllä olen itse suomalainen joten meillä siis on myös suomalaisia sukulaisia. Asumme Ruotsissa ja tulemme jatkossakin asumaan. En näe ongelmaa siinä miksei lapsilla siis saisi olla ruotsalaiset nimet kun todennäköisesti tulevat isoinakin asumaan Ruotsissa.

Vierailija
4/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimi pitäisi tietää että osaisi ottaa kantaa. Ihan hauskat nimet kaksikielisen äidin korvaan.

Vierailija
5/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ensimmäisen maailmansodan saksalaiselta tankilta  

Vierailija
6/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidään perheemme on ruotsinkielinen enkä ikimaailmassa antaisi moisia nimiä lapsilleni. torvald kuulostaa torvelolta = tyhmältä .... voi voi lapsiparkaa

Vierailija
7/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ruotsalaisisa nimissä ei ole mitään vikaa, mutta minun makuuni nuo ovat vähän liikaa! Tollaisesta kutsumanimestä saattaa oikeasti tulla kiusatuksi. Luokallani oli kerran poika tuon tyylisellä nimellä ja häntä kiusatiin jatkuvasti, ja olin siis ruotsalaisessa koulussa lapsena. Miten olisi esim. edward leopold, leon torvald tai edwin leopold?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän