Korkeat kampaamokulut lähtivät tarpeesta kehittää visuaalista ilmettä
Siis mitä mä juuri luin? Y-V on maksattanut kampaamokulujaan tästä syystä. Muuttuiko visuaalinen ilme parempaan suuntaan tällä, vai pitäisikö kulut periä takaisin kampaajalta?
Kommentit (4)
Ihme, että tehtävään on valittu henkilö, jonka visuaalista ilmettä tulee kehittää. Olisi valittu lähtökohtaisesti kaunis ja meikkaustaitoinen.
Hyvä ettei vaatteita sentään ostanut. Vai, hetkonen jonkun korun hän taisi verovaroilla ostaa. Siis aivan käsittämätöntä toimintaa.
Pitäisi selvittää, onko tämä yleisemminkin valtion virkojen toimintatapa. Marinhan ei tuntunut hahmottavan myöskään, mikä ongelma on, kun hän maksattaa aamuaisensa veronmaksajilla. Edes USA:n presidentin perhe ei maksata valkoisessa talossa ruokiaan veronmaksajilla, vaan maksavat ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi selvittää, onko tämä yleisemminkin valtion virkojen toimintatapa. Marinhan ei tuntunut hahmottavan myöskään, mikä ongelma on, kun hän maksattaa aamuaisensa veronmaksajilla. Edes USA:n presidentin perhe ei maksata valkoisessa talossa ruokiaan veronmaksajilla, vaan maksavat ihan itse.
No Marinin tapauksessa hänelle kerrottiin aamiaistarvikkeiden kuuluvan etuihin Kesärannassa asuessa, joten termi maksattaa ei ole toimiva termi tässä. Hän on sitä paitsi maksanut saamansa edun takaisin, verojen kera. Yli-Viikarille on tuskin kerrottu, että juu, sen kun höyläät korttia, minkä kerkeät. Hän syyttää sen sijaan alaisiaan epäpätevyydestä, eikä ole osoittanut elettäkään maksaakseen takaisin.
Muutosta ainakaan parempaan ei näy.
Keisarin uudet vaatteet ja Viikunan kampaamokäynnit?