Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yrittää jotain vakavaa nk helpon miehen kanssa?

Vierailija
01.07.2021 |

Sinällään ihan mielenkiintoinen henkilö, mutta joo.. Mentiin sänkyyn ekoilla treffeillä, ja vahvasti epäilen että tekee sen saman kaikkien muidenkin naisten kanssa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity siihen mitä hyvää sinulla on hänen kanssa äläkä takerru liikaa asioihin joita vaan "epäilet". Muuten et ikinä löydä mitään suhdetta kun aina voi "epäillä".

Vierailija
2/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkös itse ole yhtälailla "helppo"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tuo mies saattaa nyt ajatella sinusta ihan samaa. Vaikka olisikin niin ettet mene läheskään kaikkien miesten kanssa ekoilla treffeillä sänkyyn, niin hänen kanssa menit joten hänelle olet "helppo".

Vierailija
4/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vaan. Otin tuollaisen helpon heti ensimmäisen yön jälkeen ja on edelleen helppo pari vuosikymmentä myöhemmin.

Vierailija
5/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo? Siis kyllähän aikuinen tapailtava kumppani varmaankin on silloin "helppo", jos on tutustunut sinuun ja tehnyt sen arvion, että haluaa edetä kanssasi. Kyllä varteen otettavimmat puolisoehdokkaat osaavat tuon sanoa aika nopeasti. Ne, jotka eivät ihan tiedä ja jotka leikkivät sen takia jotain kissa ja hiiri -leikkejä, eivät yleensä osaa päättää myöhemminkään.

Kieltämättä itsekin olin pitkän ja vaikean on-off-suhteen jälkeen vähän hämmennyksissä, kun tutustuin nykyiseen aviomieheeni ja tämä oli valmis kutsumaan suhdettamme seurusteluksi viikon tapailun jälkeen. Olin niin tottunut siihen, että siinä vaiheessa kadotaan kuin pieru saharaan ja joskus viikkojen päästä lauantaiyönä tulee seuraava "missäs meet?"

Vierailija
6/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on "helppoja" silloin kun ovat kiintyneitä naiseen. Toki osa on muutenkin, mutta turha miettiä sitä. Anna palaa ja katso miten käy.

Vierailija
7/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Vierailija
8/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen naisen kanssa oltiin molemmat helppoja. Yhdessä kesti noin 10 vuotta. Suurin osa ajasta oli oikein mukavaa.

Vierailija
9/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeasti tarkoitetaan helpolla miehellä? Ilmeisesti sellaista joka on halukas seksiin varhaisessa vaiheessa, vaikka nainen olisi yksipuolisesti se aloitteellinen osapuoli? Minusta se on vain luonteenpiirre, eikä kerro paljoa siitä makaako tuo mies jokaisen naisen kanssa. Joskaan silläkään paljon väliä on mitä hän sinkkuna tekee.

Vierailija
10/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä. Ihan samalla viivalla olette tuossa asiassa.

Minä en ole sitä tyyppiä joka menee ekana iltana sänkyyn, joten suhtaudun varuksella mieheen, joka olisi siihen kanssani halukas. Kyllä siinä ekana tulee mieleen, että yrittää kaikkien tapaamiensa naisten kanssa samaa.

Vierailija
11/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikeasti tarkoitetaan helpolla miehellä? Ilmeisesti sellaista joka on halukas seksiin varhaisessa vaiheessa, vaikka nainen olisi yksipuolisesti se aloitteellinen osapuoli? Minusta se on vain luonteenpiirre, eikä kerro paljoa siitä makaako tuo mies jokaisen naisen kanssa. Joskaan silläkään paljon väliä on mitä hän sinkkuna tekee.

Helppo mies on sellainen joka menee sänkyyn sellaisen naisen kanssa joka on ulkonäöllisesti häntä itseään selkeästi alempitasoinen.

Vierailija
12/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo mies on sellainen joka menee sänkyyn sellaisen naisen kanssa joka on ulkonäöllisesti häntä itseään selkeästi alempitasoinen.

Tai menee ylipäänsä kaikkien kanssa jotka osoittavat häntä kohtaan kiinnostusta, vaikka itse ei edes olisi kiinnostunut. Ei joko osaa tai halua sanoa ei.

Vierailija
13/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

J.U.S.S.I

Vierailija
14/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kuullut koskaan kuin joidenkin vähän yksinkertaisten ihmisten puhuvan helpoista miehistä tai helpoista naisista. Siksi sille tuskin kovin järkevää määritelmää onkaan.

Vierailija
15/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kuullut koskaan kuin joidenkin vähän yksinkertaisten ihmisten puhuvan helpoista miehistä tai helpoista naisista. Siksi sille tuskin kovin järkevää määritelmää onkaan.

Heh. Ilmeisesti joku ihminen josta et pidä on käyttänyt tuota ilmausta?

Vierailija
16/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mielellään sille joku järkevä määritelmä jos sellainen on.

Vierailija
17/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko laskea sisään?

Vierailija
18/18 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mielellään sille joku järkevä määritelmä jos sellainen on.

Ihminen, joka on heti valmis hyppäämään sänkyyn kun joku vähän lirkuttelee. Jokainen varmaan tietää ihmistyypin.