Milloin kerroit kaikille raskaudesta?
Minulla menossa rv9+2 ja toissapäivänä kuulimme dopplerillla sydänäänet neuvolassa.
Koskahan uskaltaisi kertoa raskaudesta muillekin kuin omille vanhemmille?
Olen 19v ja esikoista siis odotan.
Milloin itse kerroit raskaudesta ja kenelle? :)
Kommentit (7)
Itse en ole ollut vielä koskaan raskaana, toivottavasti vielä jonain päivänä tulen olemaan. Raskautuminen ei ole siis ollut helppoa minulle, mikä on ehkä vaikuttanut siihen, milloin olen ajatellut kertoa mahdollisesta raskaudesta kaikille. En ainakaan ennen 12. raskausviikkoa, ehkä 16. tai jopa 20. vasta. Vaikka toisaalta, mitä väliä? Entä jos panttaan salaisuutta viikolle 20. ja sitten vauva kuolee kohtuun? Mitä väliä oikeastaan?
Ekassa ja tokassa joskus rv 14 kun oli nt-ultra ollut. Kolmannessa jo heti plussatestistä kun en juonut polttareissa. Sainkin sitten 9+2 keskenmenon. Että se siitä ja soittokierros käyntiin.
Ekassa raskaudessa kerrottiin nt-ultran jälkeen (muutamalle ihmiselle ennen sitä). Tokassa raskaudessa ei salailtu ollenkaan.
Kurjaa, toivottavasti tulet pian raskaaksi! onnea yritykseen!
Olet oikeassa. Olen vaan niin iloinen että tekisi mieli kertoa koko maailmalle :D mutta en halua kovin monen tietävän jos saan keskenmenon. Toisaalta olen nuori joten km riski ei ole ihan niin suuri. Voihan se menehtyä myöhemminkin niinkuin sanoit..
ap
Eka raskaus ehkä jtkin rv 10,kun sain ekat onnittelut turvonneesta mahasta...3seuraavaa raskautta heti alussa..mitäs sitten jos keskenmeno,kertoisin kuitenkin siitä kaikille...
Nyt 16+6 eikä kenellekään kerrottu. En vaan jaksa kertoa, kyllä se jossain vaiheessa sitten näkyy... vielä ei.
up