Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin Cheek laulaa kuin räppää.

n 47v.

Vierailija
22/26 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tätä edes ymmärtää jos on jossain julkisen puolen duunissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 18:35"]

Cheekin musiikki on niin paskaa! En voi ymmärtää MITEN se on noin suosittu!

[/quote]

No entäs joku Antti Tuisku, Jenni Vartiainen? Onhan näitä muitakin jopa paskempia kuin Cheek ja silti niitä moni kuuntelee.

Jesse Kaikuranta pahimmasta päästä.

[/quote]

Nuo ovat kaikki paskaa. Kaikki nämä suositut artistit Vartiaisesta Anna Abreuhun ovat niin mautonta ja mielikuvituksetonta roskaa, ettei sellaisen kuuntelijaa voi ottaa vakavasti millään elämän osa-alueella.

[/quote] Anna nyt sitten se oikean musiikin tekijäsi.

[/quote]Oikeampia musiikin tekijöitä ja sanoittajia tulee näin äkkiseltään mieleen esim. Dire Straits, Queen, Michael Jackson, Nirvana, Jimi Hendrix, Led Zeppelin jne. Suomalaisista esim. Eppu Normaali, Juice Leskinen, Leevi and the Leavings, Hector, HIM, Kauko Röyhkä, Dave Lindholm, Children of Bodom jne. Suomalaisia räppäreitä (ilmeisesti Cheek ainakin luulee olevansa, vaikka purkkapoppiahan tuo on) oikeampia olisi esim. Asa, Paleface, Notkea Rotta, Skandaali, Paperi T, Pyhimys jne, ulkomaalaisista nyt puhumattakaan. Joten siinä sinulle vähän paremman musiikin tekijöitä, taitavampia artisteja. Eikä tämä ole mikään mielipidekysymys, eihän kukaan _voi_ olla sitä mieltä että Cheek olisi edellä mainittuja parempi ja "oikeampi" musiikintekijä.

Vierailija
24/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan vuodesta 2014. Ja tässä jo liitetään Ilkka ja Cheek yhteen! Äärirajoille kappale julkaistiin 2014 kesällä, kun olin ollut maaliskuussa 2014 ekan kerran Cheekin keikalla ja tavannut siellä espoolaisen kitaristin ja hän kävi mun luona 2014 toukokuussa ja käski kuvitella suihkussa että hän on Cheek, koska hänellä oli käsitys että Jare oli ykkönen ja hän kakkonen, ja tämän kitaristin mielestä minulla oli mahdollisuus saada kenet vain, vaikka ihan Cheek. Ja sitten heti kesällä te vertaatte Äärirajoilla kappaletta Neljän Ruusun kappaleeseen?

Vierailija
25/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä sama Espoolainen kitaristi, tuli soittamaan Neljän Ruusun Suikkia kotikulmilleni järven rannalle 2015 kesällä. Samaan paikkaan, missä oltiin käyty hänen kanssaan kaksi kertaa edellisenä keväänä, hänen autollaan.

Vierailija
26/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek -"ööh-mä-ööh-lopetan-ööh-ffooevaah... Ööh."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi