Voisitteko jättää 15v:n vahtimaan 2v:tä viikonlopuksi?
15v ei siis ole tälle 2vlle mitään sukua vaan on tän 2v äidin KAVERI :o kuulin siis tältä kaverilta että olivat jättäneet 2v:n kotiin 15v:n hoidettavaksi ku he lähtivät koiranäyttelyyn ukon kanssa. Kummeksun ja pahrksun ite ainaki.
Kommentit (12)
Itse jäisin ihan mielelläni vahtimaan 2-vuotiasta kotiin viikonlopuksi :) Olisi joskus jotain muutakin tekemistä, kuin istua koneella dataamassa.
t. 15v
En jättäisi, mutta en epäile etteikö 15-vuotias tuossa pärjäisi. Tosi tylsäähän se sille teinille vain olisi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 12:44"]Itse jäisin ihan mielelläni vahtimaan 2-vuotiasta kotiin viikonlopuksi :) Olisi joskus jotain muutakin tekemistä, kuin istua koneella dataamassa.
t. 15v
[/quote]
Meinaan, kun mitä voisi tapahtua? Hoidin paljon nuorempana pikkusisaruksiani, osaan vaihtaa vaipat ja tajuan olla jättämättä pientä lasta vahtimatta. Perus kotiruuat osaan tehdä itsenäisesti ja vähän erikoisimpiin ruokiin osaan etsiä ohjeet netistä itse. Omat pyykit olen hoitanut kohta viiden vuoden ajan ja tykkään pitää paikat siistinä. Ja just viikko sit olin pari tuntia vahtimassa tutun 1,5v tyttöä, kun tällä oli muuta menoa :) Tykkään lapsista.
t. 15v
Ei oo jyväskylässä. Emt, mietin vaan että miten esim vastuu menee jos 2v:lle sattuisi jottai.
-ap-
Miten vastuu menee? Vanhemmat vastuussa tietysti. En jättäisi itse missään tapauksessa, vaikka varmasti ja todennäköisesti lapsella olisi peräti kivempaa nuoren innokkaan hoitajan kuin hylkäävän äidin kanssa.
ei kiva. 15v:lle tulee varmasti tarve tehdä jotain muutakin kavereiden kanssa. toi olis tosi tylsää ellei ole täydellinen kotona roikkuja ilman kavereita.
Koiranäyttelyt voittaa vinkuvat ipanat mennen tullen.
En jättäisi kuin korkeintaan työpäivän ajaksi, jos kyseinen 15v. olisi luotettava ja tuntisin hänet, eikä 2-vuotias olisi kovin vilkas.
Ei tosiaankaaan!!! Hullua porukkaa.