Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko maku ja koostumus positiivinen vai negatiivinen yllätys, kun nielit mieheltä spermat ensi kertaa?

Vierailija
01.07.2021 |

Itse en kyllä hirvesti tykännyt siitä suolaisuudesta ja tahmeudesta. Otan kyllä edelleenkin loppuun saakka suuhun, mutta käyn sitten sylkemässä ne vessan lavuaariin tai annan valua miehen vatsalle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ekasta nielemisestä kuin sen miten kiihottunut ja yllättynyt poikaystävä oli siitä kun annoin laueta suuhun ja vielä nielin kaiken. Eli aika neutraali yllätys kaiketi oli maun ja koostumuksen suhteen minulle. Itse en oikein pidä sperman hajusta mutta kiimatipat maistuvat ihanilta ja lasti kun tulee suuhun niin nielen nii nopeasti etten oikein ehdi maistaa mitään. Harvemmin näin kuitenkaan tapahtuu sillä molemmat tykkäämme siitä kun mies laukeaa yhdynnässä.

Vierailija
2/14 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen lauennut vaimoni suuhun ja sen jälkeenkin suihinottoa saanut ehkä kerta vuoteen saunoessa. Ei ilmeisesti sitten ihan se meidän yhteinen juttu, vaikka itelle kelpais. Eikä pilluakaan pääse nuolemaan juuri sen enempää, mutta sentään nussitaan ihan ahkeraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen oli kokemus. Maku oli ja on edelleen ok. Ekasta kerrasta lähtien aina niellyt jos laukeaa suuhuni.

Vierailija
4/14 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehet, miten onnistuu kuukautisveren nieleminen? Jos naisen pitää mällit niellä niin teidän pitää veret niellä.

Vierailija
5/14 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran olin niin yllättynyt, että en ehtinyt miettiä makua, vaan nielin. Mies (poika oikeastaan), leijui taivaissa pitkään tämän jälkeen, ja en täysin ymmärtänyt miksi se oli niin erilaista kuin aikaisemmin antamani hand jobit. Vaikka ei se sperma mitään herkkua ole, niin nykyäänkin nielen aina silloin tällöin kun haluan yllättää mieheni.

Vierailija
6/14 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut kysyä tyttöystävältä, kun laskin puolitahallani 69:ssä tyttöystävän suuhun.  Mutta sen jälkeen ei ole pelännyt ja ottanut nyt vaimona satoja kertoja suihin loppuun asti ja imuttaa viimeisetkin pisarat . Muttei niele edellenkään. Sillä taasen ei ole itselle mitään merkitystä.

Vierailija
7/14 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kun sain siemennesteet suuhuni, sitä tuli paljon, voimalla ja paksuna. Ne pärskähti saman tien suustani pojan vatsalle. Sittemmin olen oppinut tunnistamaan sen hetken kun suuhun alkaa ruiskuta, ja osaan (ja haluan) nielen ne saman tien sen enempää makustelematta.

Vierailija
8/14 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran kun sain siemennesteet suuhuni, sitä tuli paljon, voimalla ja paksuna. Ne pärskähti saman tien suustani pojan vatsalle. Sittemmin olen oppinut tunnistamaan sen hetken kun suuhun alkaa ruiskuta, ja osaan (ja haluan) nielen ne saman tien sen enempää makustelematta.

Olisi pojallekin ollut parempi kokemus naisen kanssa.

Vierailija
9/14 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkeräå ja pahaa. Muuten pidän suihunotosta ja voisin tehdä sen loppuun asti mutta en pidä sperman mausta. Kun olin rakastunut tein sitä, nykyään en jaksa vaivautua, kun seksi on vain velvollisuus.

Vierailija
10/14 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielin spermat ensimmäistä kertaa vasta äskettäin 32 vuotiaana :D Ajeltiin miehen mökiltä kotiinpäin ja moottoritiellä otin suihin. Tällä miehellä on omaan makuuni täydellinen muna: ihanan iso, sopivan paksu, kova ja jotenkin vaan niin kiihottava ja esteettsisesti unelma. Mies sanoi, että jos jatkan vielä hän laukeaa ja minä sanoin, että eikös se tässä ole tarkoituksena. Oltiin pantu viikonlopun aikana mökillä aika paljon, niin spermaa ei tullut liian isoa satsia ja se oli helppo niellä. Ei maistunut laisinkaan pahalle ja kiihtotti oikeastaan aika paljon, joten ei tainnut jäädä viimeiseksi kerraksi ;)

Vierailija
11/14 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran olin niin yllättynyt, että en ehtinyt miettiä makua, vaan nielin. Mies (poika oikeastaan), leijui taivaissa pitkään tämän jälkeen, ja en täysin ymmärtänyt miksi se oli niin erilaista kuin aikaisemmin antamani hand jobit. Vaikka ei se sperma mitään herkkua ole, niin nykyäänkin nielen aina silloin tällöin kun haluan yllättää mieheni.

Ns. 1.luokan naisille aina kysymykset. Mitkä ikänne ovat entä lapsienne iät?

Vierailija
12/14 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhatäti 32v kirjoitti:

Nielin spermat ensimmäistä kertaa vasta äskettäin 32 vuotiaana :D Ajeltiin miehen mökiltä kotiinpäin ja moottoritiellä otin suihin. Tällä miehellä on omaan makuuni täydellinen muna: ihanan iso, sopivan paksu, kova ja jotenkin vaan niin kiihottava ja esteettsisesti unelma. Mies sanoi, että jos jatkan vielä hän laukeaa ja minä sanoin, että eikös se tässä ole tarkoituksena. Oltiin pantu viikonlopun aikana mökillä aika paljon, niin spermaa ei tullut liian isoa satsia ja se oli helppo niellä. Ei maistunut laisinkaan pahalle ja kiihtotti oikeastaan aika paljon, joten ei tainnut jäädä viimeiseksi kerraksi ;)

vieraira ei lasketa, missä päin maata asut? Blondi?

Vierailija
13/14 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites miehet, miten onnistuu kuukautisveren nieleminen? Jos naisen pitää mällit niellä niin teidän pitää veret niellä.

Jos nielen kuukautisveret niin saako nainen silloin orgasmin?

Sori, olen vielä hieman aloittelija näissä seksihommissa, niin täytyy kysyä neuvoa asiantuntijalta.

Eikö nainen muulloin saa orgasmia kuin kuukautisten aikana?

Miehillähän orgasmi on hyvin voimakkaasti sidoksissa siemensyöksyyn, eikö vain?

Vierailija
14/14 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin pillua nuoltuani käyn näyttävästi yökkäämässä lavuaariin. Pillusta erittyy vaikka mitä möhnää suuseksin aikana. Eivätkö naiset ymmärrä miten inhottavaa ja vastenmielistä se on.

Kyllä kumppanin pitää tajuta että hänen kehonsa ja sen toiminnot, erityisesti seksuaaliset, ovat inhottaviä.

Yäk, naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi