Miehet voiko vain tanssia haluamatta
seksiä?
Laivalle menossa ja haluaisin vain olla lähellä, sylissä..
Suututteko miehet jos vain tanssia haluaa??
Kommentit (12)
Siinä saa taas joku huomata, että tanssi on turhaa pyörimistä hyvän tavaran ympärillä
Jos mies tykkäisi sinusta, ja tuntisi halua olla kanssasi, ei se tarkoita että samaan iltaan kohdistuisi jotain paineita. Mies vain tuntee jotain - ja haluathan sinäkin tuntea samaa läheisyyttä! Mutta seksiä samana iltana tuntemattoman kanssa...!? Jos joku sellaista toivoo, niin anna toivoa. Aika villit toivomukset on, jos luule että tanssista nauttiminen lupaa seksiä. Hah! Keskity siihen että sinä saat mitä haluat. Älä missään nimessä luule että painostus on oikeutettua. Saat vapaasti ottaa mitä haluat, ja he ovat kuitenkin tyytyväisiä kun saavat edes jotain. Ellet sitten leikittele heidän tunteillaan, jotta katsoisit mihin viehätysvoimasi riittää. Älä sitä tee... Jos tarkoituksesi on vilpittömästi nauttia miehen läheisyydestä vain tanssimalla.
Tanssiminen on osa ihmisten soidinmenoja. Näin on, vaikka jotkut yrittävät asiaa kaunistella. Tarkoituksena on päästä lähelle ja tuntea partnerin mahdollinen halun syttyminen ja kiima. Se on kuin koiramaaimassa perseiden nuuhkaista.
Jotenkin tuntuu "sairaalta" että jos haluaa TANSSIA niin siihen pitää sekoittaa seksiä.
Meikä (mies) tykkään tanssimisesta, siis TANSSIMISESTA enkä halua sotkea siihen muuta nautintoa. Satoja kertoja tansseissa käyneenä jotenkin on silmä kouliintunut että hakee naisia jotka ovat lähteneet vain tanssimaan. Seasta loytyy myös paljon "munankipeitä" saalistajia joita olen yrittänyt väistellä.
Naisille jotka haluavat tanssin iloa voin ehdottaa että jos käyttämässännne tanssipaikassa on naistentannsseja tai naisten tunteja niin silloin aktiivisesti seuraatte asiansa osaavia miestanssittajia jotka koko illan ovat lavalla eivätkä "liukene saaliin kanssa" pelipaikalta ennen valomerkkiä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 01:20"]
Jotenkin tuntuu "sairaalta" että jos haluaa TANSSIA niin siihen pitää sekoittaa seksiä.
Meikä (mies) tykkään tanssimisesta, siis TANSSIMISESTA enkä halua sotkea siihen muuta nautintoa. Satoja kertoja tansseissa käyneenä jotenkin on silmä kouliintunut että hakee naisia jotka ovat lähteneet vain tanssimaan. Seasta loytyy myös paljon "munankipeitä" saalistajia joita olen yrittänyt väistellä.
Naisille jotka haluavat tanssin iloa voin ehdottaa että jos käyttämässännne tanssipaikassa on naistentannsseja tai naisten tunteja niin silloin aktiivisesti seuraatte asiansa osaavia miestanssittajia jotka koko illan ovat lavalla eivätkä "liukene saaliin kanssa" pelipaikalta ennen valomerkkiä.
[/quote]
Tämä tytsi ainaskin käy tansseissa mulkun takia eikä ole vielä ykskään mies vastustellut, kun olen pildeä tarjonnut. Toki tansseissa on muutenkin mukava tunnelma, mut sukupuoleten välinen kipinöinti siinä on se juttu. Ei olis mitään järkee tanssii tyttöparissa, mut avot, jos partnerina on tanssitaitoinen, seksikäs komistus.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 07:27"]
Tanssi on esileikkiä
[/quote]
Samaa mieltä
lavatansseileva rva
Mutta niin harvoi sitä sa nauttia leikin tuloksista, vaan rouva kotiin kirmaa ukon kainaloon, nyyh
6, tuo oli mukava kuulla.
Itse olen vain niin ujo, etten taida uskaltaa.
-ap
Minusta on tietenkin ok, jos haluaa vain tanssia tai saada läheisyyttä.
-mies
Minulle tanssi on vaakasuoran toiminnan pystysuoraa harjoittelua. Eli, jos tanssiparin kemiat tuntuvat kohtaavan MUUTAMAN (ei yhden-kolmen) tanssin jälkeen, seuraa vääjäämättä erektio, jonka poistamiseen haluan tanssikumppanin osallistuvan. Näinhän ei useimmiten käy, mutta se on vain hyväksyttävä. Aina ei saa, mitä tahtoo.
Paha on, jos nainen antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Menee härnäämisen puolelle. Pitäisi ajatella vähän miespoloakin. Nainen kiehnää ensin munan kovaksi ja jättää siihen. On se nyt vallan perkeleellistä.