Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, tein sen taas...

Vierailija
02.07.2014 |

Piti mennä suoraan baarista kotiin. Ja sitten oikaisin puiston poikki ja ajattelen, että kun tässä nyt ei muita liiku niin minäpä masturboin ulkona. Ihan nopeasti vain piti, mutta kuinkas kävikään? Päädyin siihen että pidättelen vähän aikaa, sitten vähän aikaa lisää ja taas lisää. Lopulta sieltä käveli taas nainen kotimatkallaan ja mitäs tein? Astuin hänen eteensä masturboiden ja laukesin rajusti hänen edessään.

Hävetti. Miksi taas piti tehdä se? Miten tällaisesta sairaasta pakkomielteestä pääsee eroon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee terapeutille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:46"]

Mee terapeutille

[/quote]

En kehtaa. En ikinä uskaltaisi kertoa tästä ongelmasta. Nolottaisi aivan liikaa.

Olen muutenkin seksiaddikti.

Vierailija
4/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:46"]

Mee terapeutille

[/quote]

En kehtaa. En ikinä uskaltaisi kertoa tästä ongelmasta. Nolottaisi aivan liikaa.

Olen muutenkin seksiaddikti.

[/quote]

Ymmärrän, että tuntuu siltä, ettet kehtaa, mutta jos hakeudut AMMATTI-IHMISEN pakeille, hän kyllä ymmärtää sua. Seksiaddiktio on kuitenkin aika vakava juttu, johon sun pitäisi saada apua.

Kun luin tuon sun avauksen, mua ei inhottanut enkä tuntenut vihaa sua kohtaan. Ok, se oli todennäköisesti tuolle naiselle pelottava ja inhottava kokemus, mutta sain tekstistäsi sellaisen mielikuvan, että et halua vahingoittaa ketään. Luulen, että eniten vahongoitat käytökselläsi itseäsi. Sulla on kuitenkin mahdollisuus muuttaa toimintatapojasi, tartu siihen mahdollisuuteen.

Vierailija
5/5 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienoa mun mielestä, että sinussa on tuota staminaa ;)

Saat tehdä mitä tykkäät, kunhan et päälle roiskuta etkä muuten häiriköi...?

Ei mua haittais, jos joku laukeais mut nähdessään. Olisin ehkä jopa imarreltu. Mutta kunhan etäisyys pysyis sopivana, enkä esim. rupeais juttelemaan.

Tämä yhteiskunta on muka olevinaan järjestynyt, mutta loppujen lopuksi kaikki on "elukoita"... Nuoria suojellaan seksiin liittyviltä asioilta, sitten he kuitenkin paneskelevat ympäriinsä ja tekevät virheitä - koska asioista ei voida puhua. Kukaan ei halua/osaa opettaa. Nuoret saavat tehdä vaikka mitä, mutta seksi, joka on maailman luonnollisin asia, on aikuisille liian vaikea aihe. Tekopyhää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi