Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos sheivaaminen, meikkaaminen ja hiustenvärjäys julistettaisiin laittomiksi?

Vierailija
01.07.2021 |

Kehtaisitko poistua kotoa enää koskaan?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee noista mitään.

Vierailija
22/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi suurta eroa, vaikka kaikkea noita teenkin.

Karvat kasvaa lähinnä kainoloissa (peittäisin paidalla).

Meikkiä käytän vähän. Mulla on suht tummat kulmat ja ripset luonnostaan, vaikka olen keskivaalea. En olisi ihan kummitus ilmankaan meikkejä siis. Pidän myös nykyään meikittömiä päiviä.

Hiustenvärjäys on nyt koronan takia muutenkin huonolla tolalla. Noin 5 cm maantienväristä juurikasvua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin paeta maasta johonkin paikkaan, jossa ihmisillä on vielä normaali yksilönvapaus. Ihan oikeasti nyt AP, sinulla viiraa päässä pahasti jos haaveilet meikkaamiseen kieltämisestä. Voit mennä Af ga nis ta niin katsomaan, miten hyvä ja onnellinen yhteiskunta on sellainen jossa naisia, naiseutta ja kauneutta vihataan.

Vierailija
24/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ainakin helvetin ruma. En värjää hiuksiani nytkään, mutta meikkaan ja sheivaan kyllä. Varmaankin jatkaisin näitä laittomia toimia, mutta yrittäisin piilottaa sen. 

Vierailija
25/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaisin sheivaamasta kainaloita suihkussa. Muuta noista en sitten teekään.

Vierailija
26/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiustenäriaineet ei ainakn ilmastoa paranna. Meikitkin on iso saastuttava teollisuus.

Meikin juuret ulottuvat jo muinaiseen Egyptiin. Kannattaa tutustua meikkaamisen historiaan. Ei se ole kovin uusi keksintö. Hiustenvärjäyksetkin ovat egyptiläisten keksintöjä ja aika kauan sitten...

Miten tuo liittyy siihen, että nykyiset väriaineet ja meikit eivät tee hyvää luonnolle? Ei muuten olleet mitään terveystuotteita sen paremmin luonnon kuin meikkaajankaan kannalta ne muinaisen Egyptin lyijy- ym. väritkään.

Vierailija
27/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs miehiltä kiellettäisiin? Parran ajaminen? Vai ei mitään?

Vierailija
28/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ne olisi kaikilta kerran kiellettyjä niin ei siinä tarvisi kokea "rumuutta" tai "nukkavieru"-oloa itsestään. Kaikki olisi samalla viivalla. Olisihan se ihan hauskaa, säästyisi päivittäin pari minuttia kun ei vähäistä meikkiä ja joitakin sheivauksia tarvitsisi tätäkään vähää tehdä :D

Vierailija
29/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en kehtaisi niin kuin olen kehdannut tähänkin saakka?

Minusta on suorastaan säälittävää, että nuoret kauniit naiset haaskaavat aikaa, vaivaa ja rahaa meikkaamiseen, sheivaamiseen ym. vaikka ovat ihan nättejä muutenkin. Ei muinoin Egyptissäkään tavallinen rahvas paljon tälläytynyt.

Mistä johtuu, että luomu- ja ekologisuusvillitys ei ole vielä tavoittanut naisten (!) ulkonäköä?

Vierailija
30/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä olisi suurta eroa, vaikka kaikkea noita teenkin.

Karvat kasvaa lähinnä kainoloissa (peittäisin paidalla).

Meikkiä käytän vähän. Mulla on suht tummat kulmat ja ripset luonnostaan, vaikka olen keskivaalea. En olisi ihan kummitus ilmankaan meikkejä siis. Pidän myös nykyään meikittömiä päiviä.

Hiustenvärjäys on nyt koronan takia muutenkin huonolla tolalla. Noin 5 cm maantienväristä juurikasvua.

Ja mulla on isohkot rinnat luonnostaan, en tarvi pushuppeja enkä silikoneja. Joskus mietinkin leikilläni, että jos elettäisiin luonnontilassa, päihittäisin monen nk. nykykaunottaren, kun niillä ei olisi silikoneja, botoxeja, hiusvärejä ja megameikkejä. Karvoja niillä kasvaisi tod.näk. enemmän kuin mulla, paitsi päässä, kun ne ei saisi mistään hiuslisäkkeitä. Mulla on luonnostaan paksu tukka.

Vierailija
31/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. En nytkään sheivaa, meikkaa tai värjää hiuksia.

Itse en värjää hiuksia enkä meikkaa, mutta näin kesäaikana tykkään kyllä sheivata sääret ja kainalot koska etenkin kainalot on minusta freesimmät ilman karvoja. Tai siis ainakin ilman niitä täyspitkiä karvoja jotka hikoillessa liimautuu inhasti ihoa pitkin..

Toisaalta sheivaamatta menee jo nyt suurin osa vuodesta joten eiköhän tämä "kesäaikakin" menisi samalla rutiinilla ja sitten sitä vaan saksilla napsisi pisimmät karvat lyhyiksi. 

Vierailija
32/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten varmaan tekisi noita kiellettyjä juttuja.

Aurinkoraidat hiuksiin. Rusketuksella tasoitusta ihon sävyyn.

Karvankasvuni on niukkaa eli sen suhteen ei ongelmaa. Olen vaalea.

Nykyään teen kaikkea kolmea "kiellettyä".

Vierailija
33/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia B & co olisi mustan pitkän ihokarvan peitossa?

Vierailija
34/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat asiat eli sheivaaminen, meikkaaminen ja hiustenvärjäys. 

Vierailija
35/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan ainoastaan intiimialueen karvat ja kainalot välillä, eli jos sheivaaminen kiellettäisiin, niin sitten vaan sokeroisin alapään ;)

Muut karvat voisi olla, eivät häiritse minua tai näytä epäesteettiseltä.

Meikkiä käytän välillä, mutta useimmiten en, eli se ei vaikuttaisi.

Olen esim. tavannut useammat miehet ensimmäistä kertaa ilman meikkiä, joten ei ole minulle ongelma.

Hiuksia en värjää nytkään.

N28

Vierailija
36/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat asiat eli sheivaaminen, meikkaaminen ja hiustenvärjäys. 

Niin, miehethän harvemmin meikkaa ja värjää hiuksiaan, mutta keskivertomies varmaan sheivaa kyllä enempi kuin naiset.

Nuoret, muotitietoiset miehet tosin käyttävät meikkejä ja hiusvärejä.

Ja onhan monilla julkkismiehillä myös tukassa väriä ja naamassa meikkiä.

Vierailija
37/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi aika paha, jos kiellettäisiin partakarvojen nyppiminen.

Vierailija
38/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keltaiset t-paidat julistettasiin laittomiksi?

Mitä jos kammat julistettaisiin laittomiksi?

Mitä jos kaupassa käynti kello 12:15 ja 12:35 välillä julistettaisiin laittomaksi?

Mitä jos hoitoaineen käyttäminen iltaisin julistettaisiin laittomaksi?

Jänniä kysymyksiä piisaa, kun oikein istahtaa keksimään.

Vierailija
39/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. En muutenkaan tee noista mitään.

Vierailija
40/44 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin elämää normaalisti. Meikkaan muutaman kerran vuodessa, hiukset viimeksi värjännyt 2019 ja sheivailen lähinnä vain kesäisin, mutta voin siitä tavasta luopua ihan hyvin vaikka heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän