Onko teidän mielestänne rakkaudella ikää?
Jos esimerkiksi koplmekymppinen mies rakastaa alle 10v tyttöjä Ja haluaisi osoittaa heille hellyyttä. Onko rikos rakastaa? Mitä mieltä olette pedofiliasta, onko se vain muoti ilmiö?
t.mies
Kommentit (8)
On rakkaudella ikä. Olin alaikäinen kun aikuinen nelikymmentävuotias mies aloitti hyväksikäyttävän suhteen kanssani. Aluksi luulin sen olevan suurta rakkautta mutta mitä pidempään se jatkui, sen paremmin ymmärsin että siitä on rakkaus todella kaukana. Sen takia nykyään on vaikea rakastaa. Asia meni oikeuteen.
"Jos kolmekymppinen mies haluaa rakastaa 10v tyttöä ja osoittaa tälle hellyyttä niin onko se väärin?"
- on se. Tyttö ei halua ja vaikka luulee haluavansa huomaa vaan saaneensa siitä traumat. Kyseinen ikä-asetelma on jo rikos.
Tutkimustulokset puhuu puolestaan.
Rakastaa saa minkä ikäisiä tahansa, minäkin rakastan hirveästi nuoria sukulaislapsiani. Mutta jos aikuinen koskee lapseen (alle 16-vuotiaaseen) seksuaalisesti, niin se vaurioittaa pahasti lapsen mieltä. Kokemusta on omasta lapsuudesta, en ole tervettä päivää henkisesti nähnyt sen jälkeen kun olin 10-vuotias.
Ette usko, miten ahdistavaa se on, kun yhteiskunta tuomitsee niin jyrkästi lapsirakkauden! Joutuu enemmänkuin tarkoin miettimään kaikki puheensa ja tekemisensä. Silti haluaisi olla hyvä sille toiselle. Olin joskus suhteessakin yhteen pikkutyttöön, leikittiin, käytiin saunassa yms.. mutta nykyään se ei enää olisi mahdollista, lynkkauspartiot tulee ihan varmasti.
t.mies
Tsiisus, mies, pitääkö vääntää rautalangasta! Saat halata lapsia, leikkiä, saunoa, mitä vain, kunhan jätät pussailut ja seksuaaliset hyväilyt tekemättä!
eiköhän tämä asia ole jo palstalla käsitelty ja taputeltu. Kiitos ei enempää! niin oksettava aihekin, miksi ihmeessä joku haluaa siitä koko ajan jauhaa! Itse pedoko?
Olenko minä pedofiili, kun sanon pitäväni pikkutytöistä? Miksi teitä oksettaa?
t.mies
Sama ku kysyis että oonko hullu, kun pidän tappamisesta?