Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asiakaspalvelija (Esimies).

Vierailija
01.07.2021 |

Alalla tulee nyt täyteen kymmenisen vuotta. Tykkään tästä työstä, mutta olen laittanut myös rajat. Olen yrittänyt painottaa jokaiselle alaiselle, että "kaikkea ei tarvitse sietää." Ja tästä me pidämme kiinni minun aikana. Meidän kaupassa asiakas ei saa tehdä mitä huvittaa. Kaupassa on selkeät säännöt.

Jos asiakkaan ainut tarkoitus on tulla kauppaan huutamaan ja raivoamaan niin me näytämme välittömästi missä suunnassa on ovi ja palveleminen loppuu siihen. Takaisin ei tarvitse tulla. Jos asiakas menee henkilökohtaisuuksiin ja alkaa haukkumaan julkisesti niin se oli asiakkaan viimeinen käynti kyseisessä kaupassa. Meillä on nollatoleranssi häiriköinnille, huutamiselle ja kiusaamiselle.

Jos alaisista välittäminen tekee minusta huonon esimiehen niin ette ymmärrä mistään mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Alaisista välittäminen on tärkeää.

Vierailija
2/11 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on tärkeintä, että henkilökunnan olo on hyvä ja turvattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas valitsee toisen kaupan jos ei saa riehua.

Vierailija
4/11 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,ei kenenkään työpaikalle tarvii tulla raivoamaan. Pysyy vaan poissa jos ei voi olla ihmisiksi!

Vierailija
5/11 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaupat ovat myös nykyajassa mukana. Joskus 1930-1990 luvulla vielä "asiakas on aina oikeassa" piti jotenkin paikkansa. Tuohon aikaan sai varmaan myös tehdä mitä lystää, mutta onneksi ei nykyaikana.

Vierailija
6/11 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ja poistu kirjoitti:

joo,ei kenenkään työpaikalle tarvii tulla raivoamaan. Pysyy vaan poissa jos ei voi olla ihmisiksi!

Juurikin näin. Parempi pysyä kaikista paikoista pois jos ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
7/11 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kassalla töissä. Jos asiakas sanoo pahasti niin sanon takaisin pahasti. Kannattais miettiä mitä suusta päästää.

Vierailija
8/11 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kassalla töissä. Jos asiakas sanoo pahasti niin sanon takaisin pahasti. Kannattais miettiä mitä suusta päästää.

Voit saada potkut.

Vierailija
9/11 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan olevasi esihenkilö.

Vierailija
10/11 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen välittänyt alaisimesta.

Vierailija
11/11 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sellainen esimies, jollaisia tarvitaan enemmän. Valitettavasti vain ylin johto on sellaista porukkaa, että niitä kaikesta valittavia, riehuvia ja huutavia törppöjä hyvitellään kaikin keinoin, etteivät vaan lähtisi kilpailijakauppaan kiljumaan. Annetaan lahjakortit ja hyvitykset, ja jopa uusi tuote ikivanhan ja itse rikotun tilalle.

Asiakkaista on tullut aina vain törkeämpiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi