Jos pitäisi pättää, millä tavalla haluaisit kuolla?
Mä haluaisin mahdollisimman nopeasti ja kivuttomasti.
Esim ottamalla yliannostuksen unilääkkeitä ja kuolla nukkuessani.
Vain jos olisi pakko...
Kommentit (38)
Hyvin vanhana."elämästä kylliksi saaneena"
Saamalla sydäninfarktin jonka ensioire on äkkikuolema. Kauniina kesäisenä aamuna istuisin kannon nokassa keskellä metsää kumisaappaat jalassa, katselinkin luontoa, joisin kaffea ja kuolisin siihen. Onnellisena.
Lempeästi opiaattien yliannokseen, kun vierellä olisivat lähimmät rakkaat. Harkittu, hyväksytty, tarpeellinen eutanasia, jonka hetken voisin itse päätää. Jättäisin jälkeeni paljon kirjeitä, videomateriaalia ja muistoja. Kirjoittaisin vaikka kirjankin valmiiksi sitä ennen.
Haluaisin kuolla kevä kutkesällä, kun on aurinkoista, puut ja kukat tuoksuisivat ja luonto olisi täynnä uuden heräämistä ja toivoa. Vielä saisi kaunis musiikkikin soida.
Yöllä nukkuessani vaiks aivoverenvuoto tai sydäri. Silleen hissukseen.
Nyt hei popula!
Mielikuvitusta peliin!
Kerran sitä vaan kuollaan, joten mennäänhän tyylillä!
Itse valitsen tulla ammutuksi itsenäisyyspäivänä taivaalle kauppatorilla tuhansin raketein, niin, että vereni ja sisälmykseni satavat, kuin riettaat hiutaleet kaiken kansan päälle.
Siinä olisi meikäläisen monumentti!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:06"]
Saamalla sydäninfarktin jonka ensioire on äkkikuolema. Kauniina kesäisenä aamuna istuisin kannon nokassa keskellä metsää kumisaappaat jalassa, katselinkin luontoa, joisin kaffea ja kuolisin siihen. Onnellisena.
[/quote]
Joo sama täällä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:16"]
Nyt hei popula!
Mielikuvitusta peliin!
Itse valitsen tulla ammutuksi itsenäisyyspäivänä taivaalle kauppatorilla tuhansin raketein, niin, että vereni ja sisälmykseni satavat, kuin riettaat hiutaleet kaiken kansan päälle.
[/quote]
Nääh, eikö kuitenkin joku näyttävämpi tapa olisi parempi? Ihme hissukka, ei millään halua tehdä itsestään numeroa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:22"]
Nyt hei popula!
Mielikuvitusta peliin!
[/quote]
Nääh, eikö kuitenkin joku näyttävämpi tapa olisi parempi? Ihme hissukka, ei millään halua tehdä itsestään numeroa.
[/quote]
Oon niin vaatimaton luonteeltani. Kuinkas ite menisit?
Tosi vanhana johonkin sairauteen, joka ei kuitenkaan aiheuttais juuri fyysistä tuskaa, ja sitten siihen kuolis nukkuessa, mutta kuoleman osais etukäteen aavistaa että vois hyvästellä kaikki. Ja siksi juuri sairauteen että tietäis useampi kuukausi etukäteen kuolevansa. En haluais äkkikuolemaa, mutta en myöskään toisaalta mitään sellaista sairautta, jonka kanssa joutuis kitumaan tuskissa vuosikaudet.
Nyt hei popula!
Mielikuvitusta peliin!
[/quote]
Toivottavsti vaan vitsailet. katsoin läheltä Myyrmannin räjähdystä ja en todellakaan toivo, että kukaan näkee mitään vastaavaa. Oletko kenties nuori ja katsonut liikaa leffoja?
Itse haluaisin kuolla kivuttomasti ja hissukseen, vaiks sydäri ja laakista veks. En haluaisi jäädä vihannekseksi. Olen kyllä tehnyt testamentin, että piuhat veks.
Yöllä nukkuessa taitaa olla paras. Jos sijoiltaan en nousisi................
Äkilliseen sydänpysähdykseen (vert. sydänkohtaus on kivulias), kuten enoni. Nopeasti ja tuskitta.
Siten että ehtisi hyvästelemään läheiset ja saisi nukkua rauhassa ikiuneen.
Syanidikapseli hampaiden välissä ja kakskakkonen ohimolla tahtoisin kuolla.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 01:32"]
Nyt hei popula!
Mielikuvitusta peliin!
[/quote]
Toivottavsti vaan vitsailet. katsoin läheltä Myyrmannin räjähdystä ja en todellakaan toivo, että kukaan näkee mitään vastaavaa. Oletko kenties nuori ja katsonut liikaa leffoja?
Itse haluaisin kuolla kivuttomasti ja hissukseen, vaiks sydäri ja laakista veks. En haluaisi jäädä vihannekseksi. Olen kyllä tehnyt testamentin, että piuhat veks.
[/quote]
Nyt ymmärrät minut väärin.
Kyse ei ole mistään itsemurhapommituksessa, jossa otetaan mukaan mahdollisimman monta, kuten myyrmanni tai lentokoneella päin pilvenpiirtäjää.
Nyt on kyse siitä, että jos saisi valita, niin sitten mennään isosti ja uniikisti.
Vaihdetaan sitten vaikka siihen, että hukkuisin sammiolliseen trappistimunkkien panemaa olutta Capistranosa kyyhkysten palatessa, Veskun veisatessa samalla Nauravaa kulkuria.
Minä taas haluaisin mieluiten hukkua. Haluaisin siis, jos olisi pakko valita kuolintapa. Ehkä se voisi olla kivulias, kun keuhkot täyttyvät vedellä, mutta olen aina rakastanut vettä - meriä, jokia, järviä jne. - ja koen sen itselleni hyvin tärkeänä elementtinä.
Sen sijaan minulle kamalin kuolintapa olisi, että ensin silmieni edessä puukotettaisiin tai tapettaisiin muuten raa'asti ja verisesti kaikki perheenjäseneni, jonka jälkeen minä olisin viimeisenä uhrina ja näkisin jostain suuresta peilistä, kuinka minua puukotettaisiin ja minut jätettäisiin kitumaan hitaasti kuollen. Siihen päälle vielä perheenjäsenten veriset ruumiit ja tekijän mielipuolinen ja kylmä nauru...Huh huh. Ja näin siis tällaisesta tilanteesta joskus unta, jonka vuoksi tällainen kuolintapa tuli mieleen aika karmivana.
Äkkilähtö,kiitos :)
Luulen että kuolee niin mikä on suurin pelko.
Itse en haluaisi pudota auton kanssa järveen ja kuolla eli..se kai minua odottaa.