"Huokaileva" kaveri, miten koet sellaisen seuran?
Eräs kaverini ikäänkuin "huokailee" ääneen, tai miten sen nyt sanoisi.. siis jos tulee hiljaista ettei kumpikaan puhu mitään niin hän "sanoo" "myhhyh" tietynlaisella äänensävyllä (kuulostaa sellaiselta kyllästyneeltä).. tai sitten hyräilee itsekseen..
Miten suhtaudutte tällaiseen muut? Koen jotenkin vähän kiusallisena tuon :/
Kommentit (6)
Anopilla tuo tapa. Alkaa ärsyttään, kun viikonloppu joskus yhdessä vietetään. Tuntuu että anoppi itse kiusaantui hiljaisuudesta niin, että pakko alkaa jotain ääntä päästään.
Aika ikävää eikä tunnu omaavan käytöstapoja.
Ehkä se on vaan tapa, jota voi tehdä yksinollessaanki, itsekkin joskus huomaan huokailevani, välillä johtuu myös lievästä astmasta, että haukon henkeä ja huohotan.
Mä saatan huokailla tahtomattani, jos olen stressaantunut. Ehkä hiljaiset hetket saavat hänen ajatuksensa juoksemaan elämän muihin haasteisiin ja tulee huokaus :)
Hei mun ex poikaystävällä oli sama tapa!!! Myös hänen isällään oli se. Tuommoinen "myhhyh". Ja se oli aika ärsyttävää... Tuli aina semmoinen olo että mun pitäisi keksiä koko ajan puhumista ja jutella, kun hän ei puhunut, ja hänestä/heistä sai TODELLA kyllästyneen vaikutelman, ja todella kyllästyneitä olivatkin. Heillä ei myöskään ollut käytöstapoja, niin kuin tuo 2 sanoikin...
Minun isäni aina siitä v*ttuilikin tyyliin "onks hohhoijaamies tulossa käymään?" aina kun poikaystävä oli tulossa. Ja se kyllä huvitti minuakin. On monesta syystä eksä.........