Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden mielestä olen "alistunut tylsään seksiin"

Kikkapikka
30.06.2021 |

Juhannuksena olin kahden lähimmän ystävän kanssa kuplivalla ja keskustelu sai sellaisen käänteen ettei koskaan ennen. Aina ennen on tuettu, ymmärretty ja tsempattu, puolin ja toisin, itkettykin yhdessä toistemme itkuja. Yhtäkkiä nyt molemmat julistivat tuomiotaan minulle ja haukkuivat alistujaksi. Eikä kyseessä ollut mikään humalariita, koska alla oli ehkä yhdet lasit kuplivaa.

Puhuimme miehistä ja seksistä, kuten olemme aina toisillemme puhuneet luottamuksella. Kerroin, että nykyisessä suhteessani, jossa mies on hieman vatsakas ja huonoselkäinen, olen aina päällä. Tämä oli jostain syystä aivan järkyttävää molemmilla ystävilleni. Että kenenkään ei pitäisi alistua yhteen ja samaan asentoon. Että heti pois semmoisesta suhteesta. Ja molemmat ovat vieläpä sanoneet tykkäävänsä suuresti kumppanistani! Kerrankin kuulemma olen löytänyt miehen joka on sekä älykäs, hauska että pitkä, eikä vain yhtä tai kahta kolmesta.

Mä olen edelleen jotenkin äimistynyt ja loukkaantunut. Toinen noista ystävistä on kyllä aika pinnallinen ollut aina, tiukka kroppa ja peniksen koko on ollut hänelle aivan ehdoton kriteeri, vaikka huonoja suhteita ollut koko elämä sitten täynnä (ollaan kaikki nelikymppisiä). Mutta molemmat kuitenkin aina hirveän ymmärtäväisiä. Siksi me parhaita kamuja ollaan oltukin.

En tajua. Seksi on seksiä. Se ei ole koko elämän läpi täydellistä. Se muuttaa muotoaan, harvenee joskus, yleistyykin välillä, joskus loppuukin ajan myötä. Jos yksin sen antaa sanella ehdot suhteiden onnistumiselle, eihän mikään suhde kestä. Mistään elämänmittaisesta kumppanuudesta on turha haaveilla. Mä rakastan miestäni, ja seksi ja muu läheisyys hänen kanssaan on ihanaa, oikeaa, todellista. En ikimaailmassa voisi vaihtaa häntä monipuolisempiin asentoihin tai isompaan vehkeeseen. Minä kutsun tätä rakkaudeksi, mutta kuulemma se onkin rakkaudeksi naamioitunutta alistumista ja tyytymistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Mikä tässä nyt oli se ongelma? Ja miksi ette nai lusikassa tai saksiasennossa? Se sujuu huonoselkäiseltäkin.

Vierailija
2/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä? Mikä ihmeen kriteeri tämä on? :D kuulostaa ihan joltain tempparinaisilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän seksielämänne ei kuulu kavereille. Miksi edes jaat tuollaisia yksityiskohtia? Epäkohteliasta kumppania kohtaan.

Vierailija
4/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, kun nykyään ei mikään ole enää yksityisasia.

Vierailija
5/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit perustellut heille samoin kuin perustelet meille. 

Vierailija
6/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän seksielämänne ei kuulu kavereille. Miksi edes jaat tuollaisia yksityiskohtia? Epäkohteliasta kumppania kohtaan.

Etkö vielä tunne palstamammoja?

Vierailija
7/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö vielä tunne palstamammoja?

Alemman sosiaaliluokan ekstrovertit lumihiutaleet höpöttävät kaiken, jos vain joku jaksaa kuunnella.

Vierailija
8/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on minulle niin intiimi asia ja minun ja rakkaani välinen asia En kertoisi siitä kenellekään.

Vierailija
9/12 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää kertoa yksityiskohtia kumppanisi seksielämästä vieraille ihmisille. Toivottavasti hän tajuaa jättää sian pikaisesti.

Vierailija
10/12 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä trolli? Olette keski-ikäisiä ja jaatte tuollaisia asioita? Nelikymppinen ystäväsi valkkaa kalun perusteella seuransa??!

Vierailija
11/12 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä trolli? Olette keski-ikäisiä ja jaatte tuollaisia asioita? Nelikymppinen ystäväsi valkkaa kalun perusteella seuransa??!

Jos ei tätä aloitusta tajua provoksi, niin täytyy olla joku totaalisen sinisilmäinen ja nettiummikko Marjatta 68v.

Vierailija
12/12 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ikäiset on katsonut telkusta sinkkuelämää sarjaa. Ja siksi kaiketi puolisot vaihtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan