Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallista että noin 40-50 vuotiailla naisilla halut kasvavst?

Vierailija
30.06.2021 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vähän ärsyttääkin, kun olen tähän asti ollut ihan tyytyväinen vanhapiika. Nuorena oli helppoa olla ilman seksiä, kun sitä teki mieli ehkä yhtenä päivänä kuukaudessa. Mutta nyt minusta on tullut irstas limainen täti! Mietin seksiä ja panemista jatkuvasti.

Nuorena pärjäsin ihan hyvin ilman. Ja siis kun tekee nimenomaan sitä panemista mieli. Pelkkä itsetyydytys ei riitä, vaan kaiken seksiin liittyvän. Ja kun katson miehiä, niin ne näyttää kaikki mielestäni seksikkäiltä, vanhat kaljut möhömahatkin. Melkein kuka tahansa kelpaisi 😀.

Kuinka kauan tätä kestää? Kai tämäkin ohi menee joskus sentään?

Minkä ikäinen olet nyt?

42.

Vierailija
22/36 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä huomannut mitään muutosta. Sen huomasin, että kun ovikset lakkasivat vaihdevuosissa tulemasta, niin sitten halutkin vähenivät. Nuorena olin halukkaimmillani.

Ei aavistustakaan enää milloin on ovikset koska panettaa koko ajan. Ennen tosiaan panetuksesta tunnisti oviksetkin. Ei mulla varmaan enää mitään oviksia tule. Menkat epäsäännöllisesti. N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksihalut katosi kokonaan. Taisi hävitä juuri ennen neljääkymppiä. Ei vaan kiinnosta. Siitä tulee kamala olokin ja paikat kipeäksi moneksi päivää.

Liukkaria?

En minä mikään kuiva ole! Tulee liitoskipuja. Ihan samanlaisia kuin ennen synnytystä.

Vierailija
24/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Harmi ettei miesten kyvyt ja halut pysy mukana:(

Vierailija
25/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, jolla pehmeämpi matalampi ääni, kuin kirkujilla, on enemmän testoa ja ovat kovemmassa ja hoikemmassa kunnossa.

Miehillä laskee testot sitä mukaa, kun ikää ja kiloja karttuu.

Olen hoikka, hyväkuntoinen nelikymppinen ja minulla on matalahko ääni, mutta halukkuutta ei ole. Halukkuuteen vaikuttaa niin moni asia. Ärsyttää yleistykset.

Vierailija
26/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa etten ole ainoa jonka ajatukset pyörii vain seksin ympärillä nykyään. Tuntuu, et kun ylitin 40v ikävuoden, ei levottomuuslopu. Harmi vain ettei ole ketään kehen sen levottomuuden purkaisi

Vierailija
27/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43v mittarissa ja musta on tullut himokas puuma, aina oon ollu seksuaalinen mutta nyt tapailen kahta miestä toinen 30v ja toinen 26v ja tuntuu et tämäkään ei tahdo riittää. Seksi mielessä koko ajan vaikka seksiä tarjolla paljon

Jos asetelma olisi toisin päin olisi se mies irstas sika joka hyväksikäyttää nuorempia naisia.

Vierailija
28/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistä. Tämän takia olisi todella tärkeää että seksielämä oman ukon kanssa ei lopu 35+ vaikkei aina huvittaisikaan koska sitten kun sua alkaakin himottaa, ei mies enää saa sitä välttämättä pystyyn.

Säännöllinen seksielämä on paras tae siitä että kyky säilyy pitkälle vanhuuteen.

Vierailija
29/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi seksi nuorentaa!

Setä60.

Vierailija
30/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista menettää kiinnostuksen kokonaan, pieni osa kiimaistuu ikääntyessään

Vierailija
31/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi p£rse!!

Asiat tulee vielä pahenemaan lisää?!?

Nyt kolmekymppisenä libido on vaan noussu ja noussu, mikä on ikävää koska seksi kuvittaa minua.

Elämä nytkin todella hankalaa ja tästä vielä PAHENEE!!!

Vierailija
32/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös aikaisemmista seksikokemuksista. Huonot kokemukset eivät innosta yrittämään enää miehen kanssa, mutta yksin voi tietenkin harrastaa.

Naiset eivät halua välttämättä sen saman miehen kanssa. Itsekin olin ensimmäisen seurustelukumppanini kanssa aviossa melkein 20 vuotta. Seksi ei ollut minulle yhtään nautinnollista, vaan miehen nautinto oli pääasia niin eipä sitten kiinnostanut. Eron jälkeen tapasin miehen, jota kiinnosti tuottaa myös minulle nautintoa. Ja en todellakaan koskaan kieltäydy seksistä, kun se on niin hyvää. 

Vierailija
33/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihan tavallista.

Ja tossa iässä nainen jo tuntee itsensä ja oman seksuaalisuutensakin paremmin, eikä ole enää miesten miellyttämisiässä; osaa huolehtia itse omasta tyytyväisyydestään myös seksin suhteen.

Vierailija
34/36 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi p£rse!!

Asiat tulee vielä pahenemaan lisää?!?

Nyt kolmekymppisenä libido on vaan noussu ja noussu, mikä on ikävää koska seksi kuvittaa minua.

Elämä nytkin todella hankalaa ja tästä vielä PAHENEE!!!

Ei siis kuvita vaan KUVOTTAA 🤢🤮

Vierailija
35/36 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä vaikuttaa.

Vierailija
36/36 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut kohtaa optimaalisesti 20-30 v miesten kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi