Sipe Santapukin tukka
Kiva moppitukka. Sopii hänelle kuin nenä päähän.
Kommentit (45)
🤣🤣🤣
Olen aina ihmetellyt... miksi?
No juu, itse asiassa sopii, kummallista kyllä, hänen päänuppiinsa, mutta ei sopisi mulle.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Olen aina ihmetellyt... miksi?
Ramones.
Sipe kuvittelee, että se tukka verhoaa edelleen melko komean leukaperän.
Sipe voisi olla hiuskampaamon tai parturin vetojannu. Möisi hyvin sisään Simoja ja Sareja. Nyt jakoon.
Käytös on asiallista ulkonäköä tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Sipe kuvittelee, että se tukka verhoaa edelleen melko komean leukaperän.
Laatikkoleukainen avaruuskirurgi?
Joskus kun näkee Tonista vanhoja kuvia, niin näyttää ihan hassulta kun sillä oli tukka
Sipe, Danny, Marion, Kike Elomaa jne. Jotkut tykkää pitää samanlaista hiustyyliä vaikka 50 vuotta.
Suomen rumin mies. Näyttää sellaiselta alkuaikojen ihmiseltä kun apinasta alkoi kehitys, luolamieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Fanittaako kenties Dannyä?
Ainakin yhtä typerän näköistä, tukka muuttuu vuosi vuodelta luirummaksi mutta silti sitä samaa mallia pitää väkisin koittaa pitää. Katsoisivat perkele vanhoja kuvia itsestään peilin äärellä niin voisivat ehkä todeta ettei se tukka ole enää niin kuohkea kuin ennen. Tosin Dannyn tukka varmaan oli joskus silloin 60-luvulla ihan muodikaskin mutta Sipen tukka oli naurettava jo 90-luvullakin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun näkee Tonista vanhoja kuvia, niin näyttää ihan hassulta kun sillä oli tukka
Toni sentään on tajunnut ettei yritä väkisin pitää sitä nuorena pitämäänsä tukkaa. Mieti miltä se näyttäisi kun koittaisi samanlaista pehkoa pitää.
Fanittaako kenties Dannyä?