Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten hyvännäköiset miehet kohtelee rumia naisia?

Vierailija
01.07.2014 |

Millaisia kokemuksia/havaintoja?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömästi ja kylmästi. Tekevät käytöksellään selväksi,
ettei kiinnosta. Tässä pari esimerkkiä:
1. Mies menee täydessä bussissa istumaan ei-kauniin naisen viereen.
Hän tekee sen vastentahtoisesti. Hän yrittää koko ajan katsella
muualle, eikä vahingossakaan aloita mitään small talkia. Heti kun
bussiin tulee enemmän tilaa, mies vaihtaa paikkaa.
2. Mies menee täydessä bussissa istumaan kauniin naisen viereen.
Hän tekee sen mielellään. Hän saattaa vähän vilkuilla naiseen päin,
ja saattaa hyvin todennäköisesti aloittaa small talk-keskustelun.
Kun bussiin tulee enemmän tilaa, mies ei välttämättä lähde
pois naisen vierestä.

Vierailija
22/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:34"]

Miten teillä on noin älyttömän negatiivinen kuva miehistä? Onhan niitä seksin perässä kulkevia ääliöitä niin miehissä kuin naisissakin, mutta ketä sellaiset kiinnostaa? Eikö voisi puhua siitä fiksusta porukasta, jotka ei missään jätkäporukoissa herjaa naisia, vaan ovat ihan kunnollisia ihmisiä, omassa tuttavapiirissäni ei muita olekaan.

[/quote]

Sulla on sitten käynyt tuuri. Mä en ole tavannut sellaisia miehiä, jotka eivät olisi vain seksin perässä. Seksi ekana iltana niitä vain kiinnostaa ja jos ei saa, niin ei tule sitä toista/seuraavaa tapaamista. Tosin ei sitä kyllä tule myöskään silloin, jos sitä seksiä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä komeat (ja varsinkin jos on iso kalu) miehet on inhimillisiä ja sydämellisiä naisia kohtaan. Ei heidän ole tarvinnut katkeroitua paljon mistään.

Vierailija
24/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:34"]

Miten teillä on noin älyttömän negatiivinen kuva miehistä? Onhan niitä seksin perässä kulkevia ääliöitä niin miehissä kuin naisissakin, mutta ketä sellaiset kiinnostaa? Eikö voisi puhua siitä fiksusta porukasta, jotka ei missään jätkäporukoissa herjaa naisia, vaan ovat ihan kunnollisia ihmisiä, omassa tuttavapiirissäni ei muita olekaan.

[/quote]

Sulla on sitten käynyt tuuri. Mä en ole tavannut sellaisia miehiä, jotka eivät olisi vain seksin perässä. Seksi ekana iltana niitä vain kiinnostaa ja jos ei saa, niin ei tule sitä toista/seuraavaa tapaamista. Tosin ei sitä kyllä tule myöskään silloin, jos sitä seksiä saa.

[/quote]

Samoja kokemuksia täälläkin ja tyhmyyksissäni tulin harrastaneeksi sitten näitä yhden yön juttuja. Tunnen oloni todella hyväksikäytetyksi ja nöyryytetyksi, varsinkin kun en itse ole ikinä arvostanut (enkä siis arvosta vieläkään) helppoja naisia. Ja nyt sitten itse olen ollut sellainen. Nykyään minua ei enää saa puhuttua ekana iltana samaan punkkaan, mutta ei niitä kunnon miehiä ole kyllä vieläkään näkynyt.

Vierailija
25/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:34"]

[/quote]

[/quote]

No minä en todellakaan ole missään tapailuvaiheessa seksiä harrastanut. Muutenkin olen ollut aina kiinnostunut älykkäistä miehistä, jotka ovat kiinnostuneet ihmisestä eikä mistään panojutuista.

Ja 20 vuotta tulee nyt avioliitossa.

Vierailija
26/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kohtelen kuten kaikkia muitakin ihmisiä. Olen avoin, sosiaalinen, puhelias ja osoitan mielenkiintoa kanssaihmistä kohtaan. Onko tämä siis ihme?

Vierailija
27/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:34"]

[/quote]

[/quote]

No minä en todellakaan ole missään tapailuvaiheessa seksiä harrastanut. Muutenkin olen ollut aina kiinnostunut älykkäistä miehistä, jotka ovat kiinnostuneet ihmisestä eikä mistään panojutuista.

Ja 20 vuotta tulee nyt avioliitossa.

[/quote]

Sä et sit ymmärtänyt lukemaasi. Miten sitä voisi edes päätyä siihen seksittömään tapailuvaiheeseen asti, kun ei seksittä eikä seksillä tule edes toisia treffejä? Ja kukapa ei haluaisi tapailla vain ja ainoastaan fiksuja miehiä? Sehän tässä juuri on se ongelma, kun sellaisia ei löydy.

Vierailija
28/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisesti ja tympeästi. Hyvännäköiset miehet on rumien naisten kanssa tekemisissä niin vähän kuin mahdollista ja yleensä kohtelevat heitä parhaimmillaan kuin ilmaa. He myös odottavat, että rumat naiset kunnioittavat heitä, eivätkä tule heidän tielleen.

Vierailija
29/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kauniit naiset kohtelee rumia naisia paljonpaljon ilkeämmin, kuin komeat miehet.

Vierailija
30/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kiusaavat, aikuisena kohtelevat kuin ilmaa, mutta välillä mulkoilevat halveksivasti

Vierailija
31/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta näin hyvännäköisenä naisena on ollut kun joku mies tulee ja kertoo että hän on valehdellut kaikille että on harrastanut kanssani seksiä. Siis juuri sellainen tavallinen ruma äijä. Se kertoo siitä miehestä kaiken, olkoon yrittäjä tai ei. Huom asuu muualla että saa olla oman kylän verotiedoissa ylinpänä. Säälittävä mätäs.

Vierailija
32/32 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ruman 19v tytön kokemuksella vanhemmat miehet kohtelee miuta kuin lasta, ehkä vähän säälivätkin, omanikäiset kammoksuu ja nuoremmat on ujoja kaikkia isoja tyttöjä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä