Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kyttää ja vakoilee mua, olen kauhuissani.

Vierailija
01.07.2014 |

Sitä on jatkunut jo useamman kuukauden ajan. Se alkoi siten, että mies jäi kiinni kännykkäni tutkimisesta. Sen jälkeen hän on alkanut avata kirjeitäni, soittelee jatkuvasti töihin, vaatii kertomaan pikkutarkasti mitä olen tehnyt päivällä jne. Lisäksi hän alkoi tutkia sivuhistoriaa, ja tietysti aloin sitten aina tyhjentää sitä. Se ei ollut hyvä idea, mies päättelee että minulla on jotain salattavaa kun sivuhistoria on käyntini jälkeen aina tyhjä ja suuttuu. Tilanne eteni siihen, että hän ei sallisi minun käyttää edes tietokonetta. Käytän silti, mistä riitelemme usein. Kaikista karmivinta oli kuitenkin se, että viime viikolla huomasin työpaikkani ikkunasta, että mieheni on siellä ulkona. Olen aivan varma tästä, yritin kysyä illalla kotona että kävikö mies työpaikallani, mutta hän ei myöntänyt. Vai onko minusta tullut niin vainoharhainen, että kuvittelin mahdollisesti omiani? Ja onko mieheni käytös tervettä ollenkaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hullu ja suosittelen eroamaan nopeasti. Mitä nopeammin, sen parempi.

Vierailija
2/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkainen, juokse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, tuo on jo sairaalloista mustasukkaisuutta.

Vierailija
4/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aivan sekaisin, kuulostaa potentiaaliselta tappajaltakin kun tilanne tuosta vielä pahenee. Juokse.

Vierailija
5/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Kerrankin tämä lause sopii kuin nyrkki kermakakkuun.

Vierailija
6/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan on ihan hyväksyttäävää ja arkipäivää palstan mammojen

keskuudessa miestä kohtaan.

Vähemmän hyväksyttävää mieheltä?

äippä85

Vierailija
7/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oikeassa, olisi parasta varmaan lähteä. Rakastan kuitenkin miestäni, koska  olemme olleet kauan yhdessä ja meillä on mennyt pääosin hyvin. Olemme naimisissakin ja meillä on lapsi, joten lähteminen ei ole ihan helppoa. Rakkauden sijasta olen tosin tuntenut viime aikoina lähinnä vihaa ja pelkoakin häntä kohtaan. Ap

Vierailija
8/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:44"]

Olette oikeassa, olisi parasta varmaan lähteä. Rakastan kuitenkin miestäni, koska  olemme olleet kauan yhdessä ja meillä on mennyt pääosin hyvin. Olemme naimisissakin ja meillä on lapsi, joten lähteminen ei ole ihan helppoa. Rakkauden sijasta olen tosin tuntenut viime aikoina lähinnä vihaa ja pelkoakin häntä kohtaan. Ap

[/quote]

Jos teillä on lapsi niin sitä suuremmalla syyllä lähdet, sun on ajateltava lapsenkin turvallisuutta. Miehesi ei ole turvallinen kumppani eikä varmaan turvallinen isäkään.

Vierailija
9/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa jotenkin alkua juuri tulleesta bbc dokumentista 'Murdered by my boyfriend'

Vierailija
10/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla mun ex? Vakoili samalla lailla, kävi kerran vanhempieni ikkunan alla tarkistamassa olenko siellä Oikeasti. Kyseenalaisti myös, että käynkö töissä. Oli mustasukkainen ja loppua kohden muuttui väkivaltaiseksi itse keksimiensä pettämisjuttujen varjolla.

ei tietenkään ollut näin hullu kun tavattiin, vaan outoudet alkoivat yhteenmuuton yhteydessä ja pahenivat pikku hiljaa, siksikai sitä niin pitkään katselinkin. Elämäni paras päätös oli lähteä siitä suhteesta.

Vierailija
11/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kun vielä voit.

Vierailija
12/12 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes mietit, onko tuollainen normaalia?!

Toivottavasti lopettaa seuraamisen, kun on tullut jätetyksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän