Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ällöttää vauvaperheet joissa eläimiä

Vierailija
01.07.2014 |

Kyllähän ennenvanhaankin sanottiin että sivistymättömien ja likaisten talonpoikien kotona lapset pyörivät eläinten seassa.

Siis miten ehkäisette ettei vauvanne saa lattialta karvoja kasvoihin, silmiin ja suuhun?? Miten pidätte huolen ettei koiranne ja KISSANNE (kissat levittävät vielä enemmän tauteja) tartuta vauvaanne mitään?

Oletteko lukenut uutisia joissa koiran nuolaisu aiheuttaa tulehduksen ja vauva kuollut siihen??

Miten VOITTE pitää elukoita samassa ympäristössä kuin vauvaanne?? Ulkokoirat vielä jotenkin ymmärtää...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo. Mennäänpä tähän nyt mukaan. Lapseni elävät ja kasvavat juuri tuollaisessa "sivistymättömässä ja likaisessa ympäristössä". Sisällä on pari koiraa ja kissa. Pihapiiristä löytyy kaikkea kanista hevoseen.

Vanhin lapseni on jo lähes aikuinen ja nuorin ihan pieni vauva. Muutama siinä välissä. Lapset ovat olleet terveitä. Kukaan ei ole kuollut. Kellään ei ole mitään allergioita.

Vierailija
2/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah. Oletko kuullut tutkimuksesta, jonka mukaan koira lapsiperheessä laskee lapsuusiän diabetekseen sairastumista huomattavasti ?  tai että koiraperheessä on huomattavasti vähemmän korvatulehduksia, flunssaa jne

Ilmeisesti et. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen elänyt lapsuuteni vauvasta lähtien kissojen ja koirien kanssa. oli myös lehmiä, kanoja ja lampaita ja navetassa ja sikalassakin tuli möyrittyä olen 46v. ei mitään allergioita tmv. perusterve olen. samoin kolme sisarustani ovat terveitä.

Vierailija
4/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sellainen kuin siivoaminen? Ihan vierasta kai provo-ap(ina)lle.

Valoja valoja.

Vierailija
5/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti tosi SIISTI ihminen =).

Vierailija
6/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää ylihygieeniset ihmiset.

Vierailija
7/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? En todellakaan ole lukenut uutisia, joissa koiran nuolaisu aiheuttaa lapselle vakavan tulehduksen ja kuoleman :D Koska se nyt ei vaan ole mahdollista. Vaikka olisi kuinka saastainen koira (jota lemmikkikoirat harvoin ovat), niin ehjän ihon nuolaisu ei aiheuta yhtään mitään.

Vierailija
8/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eläinrakas ihminen, mutta minuakin ällöttää. Meillä on koiria, mutta ne asuvat todellakin ulkona. Olen maatilalta kotoisin, ja meillä oli aikanaan monenlaisia eläimiä. Olen aina nauttinut eläinten hoivaamisesta ja niiden kanssa puuhastelusta, mutta eläinten inhimillistäminen ja ihmisasuntoon tuominen on mielestäni vastenmielistä. Tuo sotku on yksi tärkeä syy - minua ällöttäisi elää eläinten kuolan, hilseen, karvan ja jaloissa kulkeutuvan ulosteen ja hiekan keskellä (tähän se johtaisi koska minulla on aikaa imuroida vain pari kertaa viikossa koko talo), mutta olen myös periaatteen tasolla asiaa vastaan.

Minua muutenkin oksettaa esim. nykyajan koirakulttuuri. Otetaan ahtaisiin rivitaloasuntoihin jotain sairaiksi jalostettuja sylikoiria, "mamman mussuja", joiden ainoa funktio on olla söpöjä ja omistajiensa "vauvoja". Niitä sitten laahustetaan kusettamassa korttelin ympäri ("ei meidän murua voi viedä kovin pitkille lenkeille kun sillä on niin lyhyet jalat///33") ja kotona ne pelkästään sotkevat ja lihovat eläessään vehnäriisimössönappuloilla ja omistajiensa syöttämillä herkuilla.

Vierailija
9/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lukenut yhtään oikeaa uutista, jossa koiran nuolaisu olisi tappanut ihmisen. Liika hygieenisyys sen sijaan on pahasta, sen ovat jo lääkäritkin tajunneet.

Vierailija
10/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:47"]

Siis miten ehkäisette ettei vauvanne saa lattialta karvoja kasvoihin, silmiin ja suuhun?? Miten pidätte huolen ettei koiranne ja KISSANNE (kissat levittävät vielä enemmän tauteja) tartuta vauvaanne mitään?

Oletteko lukenut uutisia joissa koiran nuolaisu aiheuttaa tulehduksen ja vauva kuollut siihen??

[/quote]

Joo, minäkin lähden tähän apinointiin mukaan.

1. Miksi pitäisi ehkäistä ettei lemmikkieni karvoja mene lapsen kasvoihin, silmiin ja suuhun? Niitä menee minullakin samoihin paikkoihin, vaikka lattialla en konttaakkaan. Onko ne karvat mielestäsi verrattavissa esimerkiksi ydinjätteeseen, kun niitä pitää tuolla tavalla karttaa?

2. En ole lukenut uutisia nuolaisun aiheuttamista tulehduksista, mutta voisi luulla, että tulehduksen aikaansaamikseksi tarvisi ihossa olla haava. Koirien (ja kissojen) suun bakteerit ovat aika erilaisia kuin ihmisillä, mutta ei se niidenkään sylki nyt mitään myrkkyä sentään ole.

3. Onko sulla tekemisen puutetta? Voisi tehdä ihan hyvää jos välillä menisit vaikka ulos kävelylle. Saattaisit vaikka tavata naapuruston koiranulkoiluttajan ja jos oikein rohkea olet, voisit vaikka silittää koiraa ja todeta, että ei niiden karvapeitteessä(kään) kehity mitään ihmiselle haitallista ainetta.

Vierailija
11/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää eläinperheet. Just saatu laumahierarkia kuntoon niin hankitaan huutava ja turkista repivä vauva.

Vierailija
12/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani ainut kuka ajattelee näin.

Ystäväni antaa koiransa nuolla lautaset "puhtaaksi" ennen niiden astianpesukoneeseen laittoa, hyih helvata.

Sitten ne koirat juoksee tuolla pitkin pusikoita ja kusee kintuilleen ja tulevat sisälle röhnöttämään sohvalle.

Ei meillä ole koskaan ollut korvatulehduksia vaikkei koiraa tai muutakaan elukkaa omisteta.

Eläinten paikka on ulkona.

Vierailija
13/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lapset ovat pysyneet terveinä (paria flunssaa lukuunottamatta), eikä mitään allergioita ym. yliherkkyyksiä ole. Liekö yhtenä syynä kaksi pientä koiraamme. Koti pidetään siistissä kunnossa, eikä karvoista ole meille haittaa.

Vierailija
14/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistetusti hiukan sotkussa eläminen ehkäisee allergioita. Eli ylihygieenisyydestä seuraa moniallergisinen NicoP, josta on paljon enemmän vaivaa ja murhetta kuin parista koirankarvasta.

Vierailija
15/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika hygieenisuus aiheuttaa sairauksia. Sen sijaan tutkimuksien mukaan lapsiperheessa olleet eläimet estävät niitä.

Vierailija
16/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ou nou. Mieheni on maalta kotoisin jossa on lypsykarjaa. Vauvana oli vaunuissa navetalla mukana, taaperona karsinassa leikkimässä ja vanhemmiten ajeli polkuautolla navettaa ympäri ja iik välillä tippuen lantakouruun. Ihan elossa se tuntuu olevan kuten myös sisaruksensa vaikka ovat maalla kasvaneet kissojen, koirien, kanojen, hevosten ja lehmien seassa.

Saannen nyt vähän ihmetellä ääneen tätä "koirat tappaa vauvoja" vouhotusta?

Vierailija
17/17 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi allergiaproffa - nimeä en valitettavasti muista - sanoi, että paras tapa torjua lasten allergioita on antaa heidän nuolla vanhempiensa kengänpohjia. Repikää siitä, kaikki te ylihygieeniset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi