Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivo alkaa hiipumaan päihdeläheisen suhteen.

Vierailija
30.06.2021 |

Yli 20 vuotta ylä - ja alamäkeä. Enimmäkseen ala. Keksii uusia ja uusia kepulikonsteja toimeentulonsa eteen. Kunpa käyttäisi tarmonsa oikeisiin asioihin, potentiaalia olisi, mutta kaikki ponnistelut menee "vääriin" asioihin.
Mietin että vaikka selviäisi fyysisestä riippuvuudesta niin miten pää voisi enää kestää selvinpäin kaikkia pahoja asioita, mitä on itse tehnyt tai kokenut. Surullista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain katkaise niitä välejä? Ei kannata tulla hulluksi päihderiippuvaisen takia. 

Vierailija
2/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrottaudu rakkaudella. Et ole aiheuttanut päihdeongelmaa etkä voi sitä parantaa.

Voit suojata vain itsesi ja olla mahdollistamatta päihteidenkäyttöä rientämällä aina apuun, kun käyttö aiheuttaa läheiselle ongelmia.

Itse olen saanut apua Al anonista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihderaakki ei Lopeta ennen kuin on riittävän pohjalla. Hylätkää se totaalisesti.

Vierailija
4/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihderaakki ei Lopeta ennen kuin on riittävän pohjalla. Hylätkää se totaalisesti.

Jokainen päihderiippuvainen tarvitsee tukijoukot, joiden tuella käyttö voi jatkua. Tukijoukkoihin värvätään puoliso, omat vanhemmat, lojaali esimies ja työkaverit, ystävät ja tietysti sosiaalitoimi. Joissain tapauksissa lapset pyörittävät huushollia, kun perheen aikuinen päihteilee.

Vierailija
5/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää juurikaan pidä yhteyttä, mutta saan toisaalta tietoa hänen tekemisistään. Pitkään olen pitänyt toivoa yllä, mutta nyt tuntuu että tuosta vaikea hänen nousta. Tekee mielen pohjattoman surulliseksi. Ap.

Vierailija
6/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aikuinen on itse vastuussa itsestään. Riippuvuudesta parantumiseen tarvitaan oma halu parantua. Jos sitä ei ole, ei sitä voi kukaan ulkopuolinen väkisin antaa.

Et todennäköisesti voi tilanteelle yhtään mitään joten lakkaa säälimästä.

Vierailija
7/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, fyysisen riippuvuuden selättää kyllä helposti, mutta niin sen henkisenkin, jos hoidattaa itsensä oikein.

Minä dokasin vuosia ja tänään olen raitis ja selvittänyt välit läheisteni kanssa. Ilman asiallista hoitoa olisin vain juomatta muiden mieliksi.

Vierailija
8/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, fyysisen riippuvuuden selättää kyllä helposti, mutta niin sen henkisenkin, jos hoidattaa itsensä oikein.

Minä dokasin vuosia ja tänään olen raitis ja selvittänyt välit läheisteni kanssa. Ilman asiallista hoitoa olisin vain juomatta muiden mieliksi.

Hieno homma, olen iloinen sun ja läheistesi puolesta 💪 Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä