Suurin sisarusten välinen ikäero
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 07:16"]
Omassa perheessäni vanhimman ja nuorimman ikäero on 23v
[/quote] Millaiset välit näillä on? Eivät varmaan ole asuneet edes yhtä aikaa kotona?
Vanhin sisareni on 16 v vanhempi kuin minä ja välissä myös muita sisaruksia. Olen läheisin juuri tämän vanhimman kanssa :D
Muistaakseni yhdellä maailman vanhimpina synnyttäneistä (olisiko ollut 57 tai 58 v.) oli ennestään 40 v. lapsi :D
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 07:22"]
Vanhin sisareni on 16 v vanhempi kuin minä ja välissä myös muita sisaruksia. Olen läheisin juuri tämän vanhimman kanssa :D
[/quote] minkä arvelet olleen teidän läheisten välien syynä? tekään ette varmaan kauan asuneet yhtä aikaa samassa kodissa? Ehkä juuri se :D?
Ja sillä näistä väleistä olen kiinnostunut, kun kovasti haaveilen vielä lapsesta. Hänelle tulisi (jos nopeasti saisi alkunsa) sisareensa noin 17 vuotta ikäeroa.
Isovanhempieni vanhimman ja nuorimman lapsen välinen ikäero on yli 25 vuotta.
Meidän vanhimmalla ja nuorimmalla on ikäeroa 15 vuotta, ja hellät ja läheiset ovat välit.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 07:17"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 07:16"]
Omassa perheessäni vanhimman ja nuorimman ikäero on 23v
[/quote] Millaiset välit näillä on? Eivät varmaan ole asuneet edes yhtä aikaa kotona?
[/quote]
Eivät asuneet, mutta tulevat hyvin toimeen ja viettävät usein aikaa keskenään edelleen. Nuorin on jo teini. Meillä kaikilla sisaruksilla on hyvät välit keskenään. Minulla ja vanhimmalla on 16v ikäeroa ja nuorimmalla ja minulla 8vuotta :)
Eräässä tuttavaperheessämme on esikoisen ja kuopuksen ikäero 22 vuotta.