Paljonko tililläsi on rahaa?
Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää kuinka paljon omistatte käyttörahaa ja säästöjä rehellisesti sanottuna.
Itsellä käyttötilillä 240€ ja säästössä 3000€.
Kommentit (61)
Sattuipa sopivasti, sillä pidän nimittäin tilastoa omaisuudestani (määrästä, laadusta, tuloista ja menoista) ja päitän aina kuukauden alussa eli juuri nyt.
Pankkitilillä on 687,98 €
Nopeasti vaihdettavan omaisuuteni (tilit,käteinen,rahastot ja kryptovaluutat) arvo on 70 733,60 €.
Olen 18, täytän tässä kuussa 19.
Käyttötilillä 50 euroa
Säästötilillä 80 euroa
Asp-tilillä 1200 euroa
Kaikki säästöt kohta eletty. Pitää vissiin lopettaa asp-tili, ja käyttää sieltä säästöt. Penniäkään ei tule näillä näkymin ennen kuin seuraavan kerran vasta syyskuussa, kun on opiskelija, joka on kesän työtön. Ei saa edes yleistä asumistukea. :(
Jotain päälle neljä tonnia käyttötilillä. Ei ole paljon, mutta toisaalta nyt opintolainaa yliopisto-opinnoista ei ole maksettavana enää kuin muutama satanen, sitten olen täysin velaton.
Niin vähän ettei kannata perheellisenä edes mainita.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 02:32"]Käyttötilillä 50 euroa
Säästötilillä 80 euroa
Asp-tilillä 1200 euroa
Kaikki säästöt kohta eletty. Pitää vissiin lopettaa asp-tili, ja käyttää sieltä säästöt. Penniäkään ei tule näillä näkymin ennen kuin seuraavan kerran vasta syyskuussa, kun on opiskelija, joka on kesän työtön. Ei saa edes yleistä asumistukea. :(
[/quote]
Mikset ottanut kesäopintoja, jotta saisit opintotukea kesältäkin? Näin minä tein. Tosin olen siksi "työtön"opiskelija kesän, koska en ole toipunut vielä täysin sairaudestani.
n 15 000 tileillä ja jkv osakkeita. Kämppä alkaa olla maksettu, nyt pitää kerätä "vanhuuden varalle".
Noin 240€. Olen työtön. Asumistukii tuli tänään. Ulosotos n. -4000€
Käyttötilillä 250 e
Puskuritilillä 1000 e
Säästötilillä 1450 e
S-pankin rahastossa (minne siis bonukset siirtyvät suoraan) 140 e
Lasten tileillä 200 e per nuppi
Olemme miehen kanssa keikkatöitä tekeviä opiskelijoita, kaksi lasta.
Säästössä valitettavasti 0 e ja käyttötililläkin vain 600 euroa. Palkka tulee vasta 15. päivä. Pitää köyhäillä sinne saakka.
Sen verran on tileillä, että tarvittaessa muutaman kuukauden pärjäisi ilman tuloja. Tavoitteena kuitenkin on laittaa raha aina kiertämään ja sillä tavalla tukea kansantaloutta.
Eikö tätä juuri eilen kysytty?? Mulla on tileillä (mun ja miehen) 10k€ mistä 5500€ menee tälläviikolla alkavaan lomareissuun (3vkoa), 2000€ syksyn remppaan ja loput 2500€ loppukesän reissuun ja ostoksiin.
Mitään ei kerätä sivuun, talo (700k€) on meidän säästöpossu vanhuuden varallle. Tuloilla eletään.
Käyttötilillä ~1100e
Ruokatilillä ~700e
Säästötilillä 9000e
Kayttotililla on joku neljasataa, toisella kayttotililla paalle viisi tonnia (odottamassa kohta iskevaa isoa kulueraa). Eri saastotileilla 50, 1500, 4000 ja 1400 euroa, ovat joko maaraaikaisia tai eri saastokohteisiin korvamerkittyja :)
Olen opiskelija.
N.505e, ja kohta maksan lasten päiväkotilaskun niin tilille jää alle 3e. Torstaina tulee sitten äitiysraha niin sitten on taas muutama satanen tilillä, niistä menee puolet laskujen maksuun.
Käyttötilillä noin 10 000 euroa
Säästötilillä noin 12 000 euroa
Rahastoissa noin 6500 euroa
Lasten tileilllä 2 x 4000 euroa
Kohta katoaa puolet kun tulee iso remontti maksettavaksi, mutta onneksi ei kuitenkaan tarvitse ottaa lisää lainaa.
Mulla jotain 1100e, miehellä varmaan 700e, mutta tänään pitää maksaa vuokra. :)
Käyttötili ~5 000€
Säästötili ~10 000 €
Pitääpä tänään maksaa vuokra ja muutama lasku. Tällä hetkellä tulot ei kata menoja, joten onneksi on rahaa säästössä.
Tällä hetkellä aika vähän, käyttötilillä 550, säästötilillä 4300 ja lomakassassa 600. Osakkeiss 5800. Yhteensä siis n. 11200 euroa. On ollu enemmänkin mutta vaihdoin just farkun tila-autoon.
Kolmen yh
joku 800 e