Liikunnasta kysyisin (raskauden aikana)
Kuinka kauan olette uskalteneet pyöräillä raskaana ollessa? Kun minulla työmatka taittuu vielä ainakin pyörällä ja nyt oon ruvennu miettiin, että onko se niin hyvä juttu sittenkään...
Kommentit (3)
Itseltä jäi punttisali ihan alkuraskaudessa jo pois, kun vaan olin niin kuoleman väsynyt ja sitten kun se helpotti, oli maha (olevinaan) jo niin iso. Heh, olisihan montaakin liikettä voinut vielä tehdä!! Tekosyy!
Eikös se niin mene, että vanhoja harrastuksia voi jatkaa niin pitkään kuin hyvältä tuntuu. Uusia ei suositella aloitettavaksi. Hyppimistä, tärinää, potkuja, riuhtomista (esim. kick-boxing..) tai tämän tyyppistä sisältävää ei suositella.
Oman voinnin mukaan, järki kädessä. Jos pahalta tuntuu, niin sitten lopettaa heti.
Pyörällä pääsin paljon helpommin paikasta toiseen kuin kävellen. Juoksemisen lopetin 12 viikon tienoilla, koska se tuntui pahalta. Juoksulenkit vaihdoin reippaisiin kävelylenkkeihin (tosin joskus supistukset estivät nekin). Uimassa kävin myös melkein loppuun saakka.
että mitä muuta liikuntaa olette uskaltaneet harrastaa raskauden aikana ja kuinka pitkään?
ap