Toisen naisen siviilisääty?
Mua toisena naisena kirpaisee ilmoittaa olevani naimaton/sinkku. En mä sinkku tunne olevani. Entä sitten parisuhteessa elävä "mieheni". Ei hänkään missään PARIsuhteessa elä. Nyt siis lomakkeisiin ym. yhteyksiin lisää siviilisäätykategorioita! Ehdotuksia naseville uusille termeille?
Kommentit (19)
Tietääkö ns. ensimmäinen nainen sinusta? Jos, niin hyväksyykö tilanteen?
Itse olin kylmästi vaan tyttöystävä.
Avovaimo, tyttöystävä + avomies = miesystävä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:19"]
Tietääkö ns. ensimmäinen nainen sinusta? Jos, niin hyväksyykö tilanteen?
[/quote]
Ei tiedä. Tai luulee meidän olevan vain hyviä ystäviä. Ystävyyden ilmeisesti siis hyväksyy, suhdetta ei varmasti hyväksyisi, jos tietäisi.
ap
Mikä olisi hyvä nimitys parisuhteessa elävälle miehelle, jolla kuitenkin on salarakas?
Etkö saa vapaata miestä? Vai miksi roikut varatussa?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:30"]
Mikä olisi hyvä nimitys parisuhteessa elävälle miehelle, jolla kuitenkin on salarakas?
[/quote]
Mulkvisti
[/quote]
Saisin, mutta yleensä parhaat miehet on varattuja. En ole aikaisemmin edes harkinnut toiseksi naiseksi ryhtymistä, mutta tämä mies vaan tuntuu kaikella tavalla niin uskomattoman hyvältä, etten ole pystynyt pysäyttämään tapahtumien ketjua.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:36"]
[/quote]
Saisin, mutta yleensä parhaat miehet on varattuja. En ole aikaisemmin edes harkinnut toiseksi naiseksi ryhtymistä, mutta tämä mies vaan tuntuu kaikella tavalla niin uskomattoman hyvältä, etten ole pystynyt pysäyttämään tapahtumien ketjua.
ap
[/quote]
Harmittaako, kun et ole pystynyt itsellesi sellaista varaamaan?
Äääh, kannattaa olla mieluummin yksin kuin olla toisena naisena.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:36"]
[/quote]
ap
[/quote]
Hyvältä? Mietippä vähän, jos nyt vaimo saisi tietää ja heittäisi ukon pihalle, sinä saisit kontollesi miehen jolla on taipumusta pettää puolisoaan. Sekö on hyvä asia?
Nro 12, kyllä harmittaa. Tietenkin olisin mieluiten terveessä, tasapainoisessa suhteessa! Vapaista miehistä vain ei ole löytynyt ketään, joka aidosti kolahtaa :(
ap
Pettäjä miehet ovat ällöttäviä -.-
Ja silti jotkut ihannoivat niitä.
Nro 14, ei tätä voi järjellä selittää...
ap
No kyllähän sä sinkku olet, koska et ole varsinaisesti suhteessa ;)
Ei siinä mitään uusia termejä tarvita, kun jalkavaimo on jo keksitty.
Siviilisääty: Nainut, muttei naimisissa.
Jalkavaimo