Tiesittehän että on rikos evätä terveydenhoito tai leikkaus rokottamattomalta?
Koronarokote ei voi olla hoitoon pääsyn ehto. Tässä on kyse ihmisoikeuksista. Ketään ei saa kiristää ottamaan rokotetta. Se rikkoo kaikkea lääketieteen etiikkaa ja Nurnbergin säännöstöä vastaan.
Kommentit (10)
Ei kiinnosta. Minä välitän vain niiden terveydestä jotka kantavat vastuun omista teoistaan. Tuollaiset holtittomat vastuunpakoilijat eivät ansaitsisi yhteiskunnalta mitään turvaa ja palveluita.
Ap, olen menossa kirurgin vastaanotolle ei hoitoa evätä
Älä usko näitä valehtelijoita.
Vastaavasti irtisanoudun sitten kustantamasta kenenkään läskin tai juopon tai tupakoitsijan yhtään mitään hoitoa.
Ei teiltä hoitoa evätä. Se mikä tullaan tekemään, on se että yhteiskunta avataan ja rajoitukset poistetaan, kun kaikki halukkaat on tuplarokotettu. Korona jatkaa senkin jälkeen leviämistä, mikäli rokottamattomia on yli 20 prosenttia väestöstä. Muita vaihtoehtoja ei ole, kaikille on kuitenkin annettu mahdollisuus suojautua koronalta, enempää ei voida enää uhrata kansan sosiaalista, psyykkistä ja taloudellista hyvinvointia rajoitusten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Minä välitän vain niiden terveydestä jotka kantavat vastuun omista teoistaan. Tuollaiset holtittomat vastuunpakoilijat eivät ansaitsisi yhteiskunnalta mitään turvaa ja palveluita.
Minulla on iso riski saada veritulppa, jos otan rokotteen ja saan siitä veritulpan, niin en tällöinkään ole oikeutettu saamaan hoitoa? Sehän oli oma vika kun otin ja sairastuin?
Joo näin se menee. Oikein nurnbergin säännöt jne.
Toki me sinutkin hoitoon haetaan, jonossa vain menee ohi kaikki rokotetut ja niiden koiratkin.
Etkö päässyt psykiatrille ilman rokotusta?
Jos tilanne tarpeeksi huonoksi menee, niin ehkä niitä sairaalan teho-osastopaikkoja jaellaan lääketieteellisin syin niille, keillä on rokotteen suoman jonkinlaisen vastustuskyvyn takia paras mahdollisuus selviytyä.
En ota yhtäkään koronarokotetta silti aika kirurgian polille kiireellisenä
Ei vaikuta rokotus
Ne on keksittyjä juttuja ettei muka hoitoon ole päässyt, kun ei ole rokotetta ottanut.