Päädyin siihen etten ottanut koronarokotetta
Nyt sitten vaan katson miten käy. Enhän mä paljoa edes missään liiku. T. Ammattivalittaja
Kommentit (33)
Täytyy myöntää, että minäkin harkitsin rokotteen ottamatta jättämistä. Ei mulle ole tuottanut mitään vaikeuksia elää lähes eristyksissä ja käyttää ffp3-hengityssuojainta silloin, kun käyn jossain, missä on muita ihmisiä. Tein etätöitä ja käytin kauppojen kotiinkuljetuspalveluita jo ennen pandemiaakin. Päädyin kuitenkin ottamaan rokotteen, koska en voi etukäteen tietää, tekisikö mun sittenkin mieli jonain päivän mennä vaikka ravintolaan syömään. Ffp3-hengityssuojain naamalla ei oikein voi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni jos rokotteen voi ottaa (ei kuulu riskialtiisiin tms) se kuuluisi ottaa.
On tavallaan vastuutonta kun ei ota.
Jos rokotteesta tulee vuosittainen, sen jälkeen ehkä paremmin ymmärtää kieltäytyjiä, mutta nyt jos kaikki tekisi parhaansa voisimme ehkä päästä koronasta eroon. Siis siksi pidän vastuuttomana ettei muista välitä.
Mulla nyt on paljon autoimmuunisairauksia, en halua että ne enää pahenee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lihavat kuolee Deltaan
Siksi aloitinkin laihiksen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lopettanut turvavyön käyttämisen autolla ajaessa. Nyt sitten vaan katson miten käy. Enhän mä paljon edes ajele missään.
Joo turvavyöthän muuttaa dna:ta ja halvaannuttaa ja tappaa. On myös paljon ihmisiä, jotka saavat turvavyöstä enemmän haittaa? Ja sun turvavyösi suojaa muitakin autoilijoita kolaroidessasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lopettanut turvavyön käyttämisen autolla ajaessa. Nyt sitten vaan katson miten käy. Enhän mä paljon edes ajele missään.
Tuo nyt on eri juttu. Ap
Niin onkin, koska uusimpien arvioiden mukaan jokainen rokottamaton tulee saamaan koronaviruksen ennemmin tai myöhemmin. Autolla ajaessa voi itse vaikuttaa hyvin paljon onnettomuusriskiin.
Kuin myös rokotetut, koska rokote estää vaan vakavan tautimuodon syntymistä (mahdollisesti), ei tartuntaa. Kuollaan kaikki.
Lyhyessä tekstissäsi oli monta massiivista väärinymmärrystä ja valhetta. Rokote estää sekä vakavaa tautimuotoa, että tartunnan saamista ylipäänsä. Kaikki ei kuole tehdään me mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuommoisia kuin AP täällä tarvitsekkaan, joten jätä ottamatta. Toivottavasti tartutat myös perheesi.
Ei mun perheeni ole mitään pahaa tehnyt. Lapseni isä otti rokotteen. Ap
Et sitten ymmärrä että rokoteperseilylläsi vaarannat sen perheesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo turvavyöthän muuttaa dna:ta ja halvaannuttaa ja tappaa. On myös paljon ihmisiä, jotka saavat turvavyöstä enemmän haittaa? Ja sun turvavyösi suojaa muitakin autoilijoita kolaroidessasi?
Se turvavyö muuttaa dna:ta ihan yhtä paljon kuin rma rokote. Et ymmärrä mistä puhut, mutta silti pitää täällä lässyttää,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on eri juttu. Ap
Niin onkin, koska uusimpien arvioiden mukaan jokainen rokottamaton tulee saamaan koronaviruksen ennemmin tai myöhemmin. Autolla ajaessa voi itse vaikuttaa hyvin paljon onnettomuusriskiin.
Kuin myös rokotetut, koska rokote estää vaan vakavan tautimuodon syntymistä (mahdollisesti), ei tartuntaa. Kuollaan kaikki.
Tulee ainakin tehokas vihersiirtymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuommoisia kuin AP täällä tarvitsekkaan, joten jätä ottamatta. Toivottavasti tartutat myös perheesi.
Eihän aloittaja eli palstan tunnettu nimimerkki Ammattivalittaja edes käy yhtään missään. On jo vuosia kökkinyt kaikki päivät kotona ja valittanut vuodesta toiseen, kun ei pääse minnekään. Jos Ammattivalittaja saa koronatartunnan, hän saa sen nimenomaan perheeltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on eri juttu. Ap
Lyhyessä tekstissäsi oli monta massiivista väärinymmärrystä ja valhetta. Rokote estää sekä vakavaa tautimuotoa, että tartunnan saamista ylipäänsä. Kaikki ei kuole tehdään me mitä tahansa.
Paitsi Kanta-Hämeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän aloittaja eli palstan tunnettu nimimerkki Ammattivalittaja edes käy yhtään missään. On jo vuosia kökkinyt kaikki päivät kotona ja valittanut vuodesta toiseen, kun ei pääse minnekään. Jos Ammattivalittaja saa koronatartunnan, hän saa sen nimenomaan perheeltään.
Siksi onkin tosi hyvä, että mies otti vastuuntuntoisesti rokotteen, muuten saadaan kuulla täällä seuraavat vuodet päivästä toiseen aloituksia, kuinka mies toi taudin kotiin ja ammattivalmentaja sairastui siihen, koska vastuuton mies. 😂😂
Kävin tänään saamassa rokotteen Helsingissä ja siellä on todella paljon väkeä. Huomiota kiinnitti, että kaikki olivat fiksun näköisiä ja sen oloisia, että on elämänhallinta kunnossa ja pitävät huolta itsestään.
Mielestäni jos rokotteen voi ottaa (ei kuulu riskialtiisiin tms) se kuuluisi ottaa.
On tavallaan vastuutonta kun ei ota.
Jos rokotteesta tulee vuosittainen, sen jälkeen ehkä paremmin ymmärtää kieltäytyjiä, mutta nyt jos kaikki tekisi parhaansa voisimme ehkä päästä koronasta eroon. Siis siksi pidän vastuuttomana ettei muista välitä.