Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen kuvailee olevansa luonteeltaan kipakka, mitä se oikeasti tarkoittaa?

Vierailija
30.06.2021 |

En oikein saa tuosta mitään hyvää mielikuvaa aikaan. Kannattaako treffeille edes lähteä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä omaa synnynnäisen persoonallisuuden, jonka pohjalta reagoimme asioihin eri tavalla, yksi rauhallisemmin, toinen tulisemmin. Jos ihminen toteaa olevansa kipakka, hän antaa kuitenkin ymmärtää, että hän ei vaadi itseään pitämään tulisempaa reagointitapaansa aisoissa. Hän siis antaa itselleen luvan reagoida esim. tiuskimalla, koska hän on kipakka luonne. Toisten sitten tulisi sietää tätä hänen piirrettään. 

Ei kuulosta hyvältä. 

Vierailija
22/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on kipakka mies?

Vihreä, feministiksi itseään kutsuva, vegaani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen luonne: aina huonolla tuulella.

Vierailija
24/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuttavasta aggressiivisuudesta lohduttomaan itkuun ja masennuskierteeseen minuutin sisällä. Puolisona kun pyytelee pari päivää anteeksi niin palaa taas siihen kipakkaan päsmäröintiin.

Ja taas alkaa jousi kiristyä...

Vierailija
25/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipakka hermostuu pikkuasioista, usein toiselle täysin yllättäen ja ei tilanteessa ajattele sanomisiaan. Luonteena vaikea tulla toimeen.

Vierailija
26/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipakka = räväkkää tätiä hieman pahempi tapaus. On kriittinen jokaiseen asiaan, suuttuu ja kilahtaa herkästi. Tiuskii, sanoo töksähtäen suoraan myös mahdollisesti mukavatkin asiat. Ei pyydä anteeksi tekemisiään, "minä kun oon tällainen kipakka". 

Kipakka nainen on mielestäni jonkinmoinen vastine öykkäri-öyhöttäjä miehelle. Naisena mielelläni pysyttelen kaukana niin kipakoista tädeistä kuin öykkäri sedistä. 

Tämä. Kipakka rähjää ihan vaan riitaa haastaakseen, räväkkä puolestaan voi hyvinkin olla pohjimmiltaan hyväntahtoinen ja harmiton.

Vierailija
27/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajatilapersoonallisuus. Ei kannata.

Vierailija
28/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa semmoisia 3 vuotiaan itkupotkuraivareita aivan mielivaltaisista asioista ihan missä tahansa. Siinä sitä on ihmettelemistä tv:n katsojilla kun olet vaikka itsenäisyyspäivän vastaanotolla eikä kättelyjono liiku naisen mielestä tarpeeksi nopeasti.

Vierailija
29/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

= Jännä mies.

Vierailija
30/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua nollasta sataan kiihtyvää tuuttupäätä, en suosittele lähtemään treffeille.

T. Kipakka nainen

Ei kukaan halua. Jotku sietävät aikansa kun kuvittelevat että kipakkuuden saa pois.

Vierailija
31/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinttaa turpiin, jos makkarat on loppu. Tjv.

Vierailija
32/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipakka, mutta olen oppinut hallitsemaan tätä piirrettä. Minusta aikuisen ihmisen pitää osata hillitä itsensä eri tilanteissa. Kipakkuudesta on kuitenkin myös hyötyä, se voi oikein kanavoituna olla eteenpäin vievä voimavara.

Vierailija
33/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulssikontrollin puutettahan tuo kuvaa

Alkuunsa ehkä ihastuttava mutta pidemmän päälle ei tuollaista kestä.

Vierailija
34/34 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

´Minä ainakaan en halua suhteeseen, jossa minusta tulee kipakka. Silloin asiat eivät ole kunnossa suhteessa enkä voi hyvin. 

Jokaisessa ihmisessä asuu aggressiivinen/kipakka/masentunut/lamaantunut ihminen, kun saa osakseen yli sietokyvyn menevää henkistä vai fyysistä väkivaltaa. 

Kuulostat itse manipulatiiviselta ihmiseltä, jos koet että toisen ihmisen käytös auttamattomasti aikaansaa aggresiota, kipakkuutta, masennusta yms. Ei toista ihmistä voi syyttää omasta huonosta käytöksestä. "Sinä teit käytökselläsi minusta kipakan". Ööh joo ei.  

Kaikki ihmiset eivät ole normaaleja. Jotkut haluavat aikaansaada p*skoja reaktioita kanssaeläjissään. Toivottavasti heidänlaisiaan ei osu sinun tiellesi.