testosteroni arvot naisella
Millaisia ulkoisia merkkejä näkyy naisessa jos hänen testosteronitasot ovat hieman korkeammat kuin keskiarvoisesti?
Olen itse naisellinen nainen mutta omaan silti miehekkäitä piirteitä aikalailla. Voivat toki johtua isän kanssa kasvamisestakin :D mutta lihasmassaa minulla on huimasti vaikka en niitä treenaa ollenkaan, jtn hentojen pulisonkien tapaista löytyy ja käsikarvani ovat sen verran muhkeat että moni mieskin olisi ylpeä :DD arvoja ei olla testattu mutta monirakkulaisuuttakaan ei ole kun juuri tarkastettiin se ultralla. Voisiko olla siis että testosteroniarvoni ovat suht korkeat?
luin siis artikkelin, jonka mukaan naiset joilla on korkeat testosteronitasot saavat enemmän poikia, ja itselläni olisi toiveissa joskus olla äiti useammallekin pojalle! :D
Kommentit (3)
Osaako kukaan sanoa mitä jatkotutkimuksia tehdään, jos testosteroniarvo on viitearvojen yläpuolella? Olen lukenut että voi johtua munasarjojen tai lisämunuaisen kasvaimesta ainakin (muitakin syitä kai voi olla...). Mistäköhän asian selvittely aloitetaan?
Googlaa se juoksija Castar Selenya. Hänellä nelinkertaiset arvot norminaiseen verrattuna.
Ööö.. Tiesithän, että siittiö määrittää sikiön sukupuolen?