Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, arvasin että mokaatte heti kun rajoituksia höllennetään

Vierailija
30.06.2021 |

Ei kestä kauan kun taas on kaikki suljettu ja rauha palaa maahan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV

Vierailija
2/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HV

Kiitos samoin 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen ja reissaaminen ja niihin liittyvä elinkeinotoiminta on ollutkin hallituksen (Marin) erityisessä suojeluksessa verrattuna moneen muuhun tärkeämpään sektoriin yhteiskunnassa.  Miksi esimerkiksi lukiolaiset ja yläkoululaiset joutuivat opiskelemaan etänä ja samaan aikaan pidettiin ravintoloita auki ja Finnairin koneet ilmassa?

Vierailija
4/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos intohimoiset jalkapallofanit. Tässä ehti melkein jo tehdä kesälomasuunnitelmia elokuulle, mutta nyt ne voinee kaikki unohtaa ja jatkaa säästämistä sitten seuraavaan kesään.

Vierailija
5/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos intohimoiset jalkapallofanit. Tässä ehti melkein jo tehdä kesälomasuunnitelmia elokuulle, mutta nyt ne voinee kaikki unohtaa ja jatkaa säästämistä sitten seuraavaan kesään.

Miksi?

Vierailija
6/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I like.

Vierailija
7/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Suomi ei pääse enää ikinä mihinkään jalkapallon arvokisoihin!!

Vierailija
8/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"taas kaikki". Ei ole ollutkaan missään vaiheessa.

Vierailija
9/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on luotu elämään elämäänsä.

Ei kököttämään happikaapissa maski naamalla sormet käsidesisammioissa.

Vierailija
10/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on luotu elämään elämäänsä.

Ei kököttämään happikaapissa maski naamalla sormet käsidesisammioissa.

Juuri näin!

Vierailija
11/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olethan itse pysynyt kotonasi maaliskuusta 2020 saakka? Ethän vaan ole missään liikkunut?? Töissä, kaupassa??

Vierailija
12/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä pitäisi ottaa nopeasti tiukemmat rajoitukset käyttöön.

Vierailija
13/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olethan itse pysynyt kotonasi maaliskuusta 2020 saakka? Ethän vaan ole missään liikkunut?? Töissä, kaupassa??

Tämä on täysin verrannollista siihen, että ahtailla busseilla tungetaan rajan yli pahaan koronapesäkkeeseen ilman pakottavaa tarvetta ja paluun jälkeen ei pidetä velvoitettua karanteenia, vaan hillutaan pitkin kyliä levittämässä tautia.

Vierailija
14/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin verrannollista siihen, että ahtailla busseilla tungetaan rajan yli pahaan koronapesäkkeeseen ilman pakottavaa tarvetta ja paluun jälkeen ei pidetä velvoitettua karanteenia, vaan hillutaan pitkin kyliä levittämässä tautia.

Suomi pelasi ekaa kertaa arvokisoissa, joten tarve oli pakottava.

Vierailija
15/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli nadsi ne on jo tulossa entistäkin kovimpana. Tarvittas pikkuhiljaa taistelua tätä ihmiskunnan suurinta huijausta vastaan.

Vierailija
16/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhkajien syytä. Häpeäpaaluun koko joukko.

Vierailija
17/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HV

Omaako yrität tarjota? Sori, mutta ei kiitos

Vierailija
18/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoituksista pitäisi luopua kokonaan. Mennyt elämä ihan pelleilyksi tämän pikkunuhan takia.

Jos joku saattohoidossa oleva vanhus tautiin kuolee, niin sitten kuolee. Nuorille ja terveille korona ei ole mikään uhka. Muutenkin Suomessa on ihan älytöntä leikkiä jotain keski-euroopan paniikkia. Täällä kun korona ei ole tehnyt mitään - ei ole sairaalat pullistelleet saatikka ruumiskontit täyttyneet :D

Vierailija
19/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli nadsi ne on jo tulossa entistäkin kovimpana. Tarvittas pikkuhiljaa taistelua tätä ihmiskunnan suurinta huijausta vastaan.

Kun MINUSTA tuntuu että jokin asia on jotenkin niin PAKKOHAN sen on olla niin, kaikki tiedemiehet ja -HENKILÖT yrittää vaan HUIJATA omilla aivoillaan ajattelevaa ELÄMÄNKOULULAISTA. Kysykää vaan MINULTA niin MINÄ kerron miten asiat OIKEASTI on. Ja vaikka ette kysyisikään niin MINÄ kyllä kerron asioiden OIKEAN tilan ihan PYYTÄMÄTTÄKIN!

Vierailija
20/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannehan on täysin päinvastainen. Minä ainakin haluan liikkua tuolla ulkona, mutta minne minä liikun, jos kaikki on taas kiinni, koska pieni idioottien lauma meni yhteen maailman pahimmista koronapesäkkeistä ja toi sen taas tänne leviämään. En pelkää koronaa, enkä rajoita normaalia elämääni sen takia (ulkomailla en ole käynyt eikä ole tarkoitus mennäkään), mutta viranomaiset sen rajoittamisen hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän