Mitä syödä mäkkärissä/hesessä jos ei halua syödä liian raskaasti
Toistaiseksi en ole oikein keksinyt. Happy meal light-limulla/maidolla/vedellä? Ja porkkanoilla? Nälkä jää…
Kommentit (28)
Älä mene hampurilaisravintolaan, jos et halua syödä hampurilaista.
Salaatti, nugetteja tai tortilla. Ei limua.
Tuplamunahampurilainen kaikilla mausteilla ja 0,5 l sinistä maitoa
Salaatit on noissa ihan kämäsiä, suosittelen wrappiä.
Vierailija kirjoitti:
Salaatit on noissa ihan kämäsiä, suosittelen wrappiä.
Salaateissa ja wrapeissä on ihan sikana kaloreita myös! Eilen söin vegaaniwrapin, joka maistui hyvältä, mutta ei siinä mitenkään kevyemmällä pääse vrt hampurilainen.
Vierailija kirjoitti:
Salaatti, nugetteja tai tortilla. Ei limua.
Mut ei auta, energiaa on liikaa noissakin.
Musta pitäisi voida koostaa n. 500Kcal ateria. Se on vaikeaa hamppariravintoloissa - joskin melkein vielä vaikeampaa muissa ravintoloissa.
Minä syön runsasrasvaista ruokaa ja se onnistuu mainiosti hesessä. Otan salaatin siemenillä ja majoneesilla, juon kahvia. Saan sellainen 900kcal aterian kasaan sillä. Suurin osa energiasta tulee silloin rasvasta, ja vajaa 20% proteiinista, ei juurikaan hiilaria. Tuttava joka vetää vieressä sen hampparin ja ranskikset saa saman verran energiaa, toisella koostumuksella, eli hänellä taas tuli puolet energiasta hiilarina, ja loput rasvaa/proteiinia.
Jos haluat "kevyttä" ruokaa, syöt varmasti salaatin ilman kastiketta, ilman siemeniä ja ilman leipää. Juot vettä tai mustaa kahvia. Itse olisin mielummin syömättä, kun söisin sellaisen "aterian".
Itse olen laihtunut runsasrasvaisella ruualla hiukan vajaa 40kg. Syön n. 2500kcal päivässä ja olen 160cm nainen joka ei harrasta juurikaan liikuntaa.
Okei. No mä syön 1500Kcal päivä ja paino pysyy sillä samana. Olen 163 pitkä, painan 65kg ja harrastan jonkin verran liikuntaa/pyrin lenkkeilemään tai tekemään jonkun lihaskuntotreenin tms joka päivä.
En juo kahvia mustana, vaan maidolla. Ei se maito niin raskasta ole.
Voi nuoleskella ihanan naistyöntekijän varpaita, saa tarpeellisia suoloja!
Minä otan mäkkärissä aina big mac -hampurilaisen, 4 kananugettia ja light kokiksen. Ainakin minulle juuri sopiva määrä, nälkä lähtee mutta ei ole liian raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Voi nuoleskella ihanan naistyöntekijän varpaita, saa tarpeellisia suoloja!
Mäkkärissä on aina jostain kumman syystä tosi kauniita nuoria naisia työntekijöinä. Niin reippaitakin ovat aina ja iloisia. Aina sitä vain uudestaan hämmästyy.
Vierailija kirjoitti:
Minä otan mäkkärissä aina big mac -hampurilaisen, 4 kananugettia ja light kokiksen. Ainakin minulle juuri sopiva määrä, nälkä lähtee mutta ei ole liian raskasta.
Musta tuntuu että järkevintä on tosiaan vaihtaa ne ranskalaiset vaikka nugetteihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että järkevintä on tosiaan vaihtaa ne ranskalaiset vaikka nugetteihin
Muista että kaikki keinomakeet Light-cola sun muut aikaansaa syöpää. Zero se vasta hauska onkin.
Rehellinen valkee tai ruskee sokeri on parasta kun et syö lusikalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuplamunahampurilainen kaikilla mausteilla ja 0,5 l sinistä maitoa
Tuplamuna sulla on housuissas.
Ei ole mikään pakko tilata sitä jätti-tuplapekoni-läskiperse-hampurilaista.
Falafelejä ja vichyä, jos alkaa hurjaksi niin ottaa viel dipin
Kolme kanansiipeä ja vettä?