Kiihottuvatko naiset oikeasti puolisoistaan?
Vai onko kyse vaan siitä, että naiset käytännössä käyttävät miehiä vain runkkausalustana?
Nimimerkillä naimisissa jo vuosia, mutta en tiedä onko vaimo halunnut minua koskaan
Kommentit (48)
No meillä se on ainakin niin että minä kiihotun niehestäni. Aivan valtavasti vielä 10 vuoden jälkeenkin. En katsele muita. Mieheni taas katselee muita jatkuvasti. Kadulla, netistä ym. Joten meidän kohdalla tuo sinun juttusi ei pidä pätkääkään paikkansa. Päin vastoin.
Äijät on ällöjä muiden naisten kyylääjiä, miksi pitäis innostua turhaan pettäjäjästä?
Yhden nakin takia en uuniani lämmitä!
Kyllä kiihotun, mutta se ei tietenkään tarkoita, etten kiihottuisi muistakin miehistä. Kun harrastan seksiä mieheni kanssa, olen 100 % läsnä, myös ajatuksissani. Yksin omaa kivaa harrastaessani ajattelen (ja joskus katselenkin) myös muita miehiä ja kiihotun heistä.
Mieheni on minun silmissäni erittäin haluttava, vaikkei monen silmissä varmaan olekaan (lihava ja kaljuuntunut). Tykkään tuottaa hänelle nautintoa. Ja hänen nautintonsa ja kiihotuksensa lisää myös minun nautintoani ja kiihotustani. Esimerkiksi nautin häneltä suihin ottamisesta niin, että usein masturboin siinä samalla orgasmiin asti.
Mieheni on kylläkin todella taitava kiihottamaan minua, se on pakko sanoa. On oppinut vuosien varrella kaiken sen, mistä nautin, eikä pidättele niiden kanssa. Taktinen selkää (ja takamusta) vasten painautuminen ja kiihkeä näykkäisy kaulasta, niin olen heti valmis. Tai muutama harkittu hiljaa korvaan lausuttu sana julkisella paikalla, niin on pöksyt kosteina. Selkeästi hän nauttii minun sytyttämisestäni.
Kiihotun myös ihan pelkästään hänen katselemisestaankin.
Kyllä kiihotun. Mieheni on ulkoisesti märkä uni minulle, kuin tehty fantasioistani. Toki sisin merkitsee eniten, mutta vaikea kieltää intohimoani mieheni kokonaisvaltaiseen psyykkiseen ja fyysiseen ilmentymään.
Helposti kostun kasteesta ja kosketus lähettää pulssin suoraan klitorikseen.
Ei kai kukaan halua kumppania (edes nainenkaan, kuten joku outo läppä on kulkemassa) joka ei kiihota ja aiheuta syviä intohimoja.
Pitkässä liitossa varsinkin aito himo kumppania kohtaan helpottaa arkea.
Voi olipa meilläkin asiat noin. Ei puhettakaan, että vaimo osoittaisi haluavansa minua, päin vastoin tuntuu orgasmin jälkeen potevan morkkista, että tulikin ryhdyttyä. Haukkuu usein ulkonäköäni ja pukeutumistani muutenkin. Muiden mieleen kuitenkin tunnun olevan, joten kaiketi kyse on sitten jostakin valtapelistä, jossa hän haluaa saada oloni tuntumaan mitättömältä. On kyllä hyvin siinä onnistunutkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olipa meilläkin asiat noin. Ei puhettakaan, että vaimo osoittaisi haluavansa minua, päin vastoin tuntuu orgasmin jälkeen potevan morkkista, että tulikin ryhdyttyä. Haukkuu usein ulkonäköäni ja pukeutumistani muutenkin. Muiden mieleen kuitenkin tunnun olevan, joten kaiketi kyse on sitten jostakin valtapelistä, jossa hän haluaa saada oloni tuntumaan mitättömältä. On kyllä hyvin siinä onnistunutkin.
Todella surullista. Itsellä mies saa minut tuntemaan itseni kuvatukseksi. Ei sanoin vaan teoin. Koksettaa vain silloin kun haluaa seksiä. Muuten Ei pitkällä tikullakaan. Sanoo rakastavansa tai kehuu vain unissaan tai kännissä. Ei koskaan selvinpäin. Katselee muita kauniita naisia usein ja kun joskus kehuu, tiedän ettei voi pitää paikkansa. Kamalaa kun se oma rakas saa tuntemaan itsensä kuvatukseksi.
Ei kai parisuhteessa ole mitään järkeä jos nainen ei kiihoittuisi miehestään? Vaikea kuvitella tilannetta, koska meillä intohimoa on vieläkin 45v yhdessäolon jälkeen. Joskus olen miehenä sitä epäillyt, kun vaimo vaikuttanut haluttomalta, siis seksikerrasta mennyt yli viikko, mutta aina vaimon intohimo on poistanut luulot. Olen jo tähän ikään oppinut, että pieni poikkeuksellinen tauko seksissä, siis max pari viikkoa, on lisännyt vaimon himoa ja kiimaa. Sen on tuntenut heti kun pilluun on koskenut tai suudellut alavatsaa. Iho on värähtänyt odotuksesta ja himosta.
Toki vaimon rakkaus jne on merkittävin juttu, mutta pakko sanoa, että vaimon himo ja seksuaalinen halu minua kohtaa on varmasti yhtä tärkeä seikka miksi ollaan edelleen yhdessä. Koko ikä on rakasteltu, sielujen yhdyntää, enkä muuta seksiä osaa edes kuvitella.
Oma vaimoni ei hoe rakkauttaan ja himoaan sanoilla, vaan teoilla. Luen hänen pillun mielentilaa kuin avointa kirjaa ja pelkkä hänen olemus kertoo himon asteen. Aina toisinaan kyllä rutistaa kovaa nautinnollisen rakastelun ja yhdynnän jälkeen osoittaen rakkauttaan ja kiitollisuuttaan. Harvemmin on tarvinnut sanoja tai nekin yleenä minun kehujani vaimolle. Ajatuskin vaimon himosta alkaa panettamaan.
Kahden vaimon kokemuksella: pääosin ei. Uutuuden viehätys on ainoa juttu ensimmäisen pari vuotta. Seksiä kyllä on, paljonkin, mutta minä en kiihottumiseen juuri vaikuta muuta kuin ehkä epäsuorasti tunnelman tms kautta.
Eikä ole kunnostani tai mistään muustakaan vastaavasta fyysisestä tai tasa-arvo tms asiasta kiinni. Naisen seksuaalisuus on monimutkainen asia.
Kyllä kiihotun miehestäni. Hän ei ole mikään adonis, huomaavainen ja määrätietoinen itsevarma mies. Välillä huomaan kostuvani läpimäräksi kun mieheni tekee esim. jotain remonttihommaa kotona, kätevä kun on käsistään. Hänen pienet eleet, hipaisut, silittelyt, tuoksunsa yms saa kivaa kihelmöintiä aikaan. Annan kyllä haluni näkyä ja mies tuosta nauttii suunnattomasti. Hyvin aktiivinen seksielämä näin 19 avioliittovuodenkin jälkeen.
Joo minäkin yhä lääpälläni mihestäni; mutta onkin komea ja nuorekas. Kyllä minä huomaan, kuinka naiset kuolaavat miestäni. Tässä yksikin päivä oli joukko nuorempia naisia kaupassa, ja suut auki jäivät tuijottamaan miestäni, Itse ei huomannut mutta kerroin myöhemmin. On pitä ja tumma eikä ole ollenkaan mahaa, silti ei ole kukkakeppi.
Haluan häntä jokapäivä aina vaan, vuosikymmenten jölkeenkin. Ollaan yhä rakastuneita, uskokaa pois. (on ollut aikoinaan vaikeuksiakin, alussa..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista. Itsellä mies saa minut tuntemaan itseni kuvatukseksi. Ei sanoin vaan teoin. Koksettaa vain silloin kun haluaa seksiä. Muuten Ei pitkällä tikullakaan. Sanoo rakastavansa tai kehuu vain unissaan tai kännissä. Ei koskaan selvinpäin. Katselee muita kauniita naisia usein ja kun joskus kehuu, tiedän ettei voi pitää paikkansa. Kamalaa kun se oma rakas saa tuntemaan itsensä kuvatukseksi.
Itse yritän kyllä tehdä kaikkeni, että vaimolla olisi mukavaa elämää. Olen kokeillut läpi ihan kaikki naisten lehtien niksi, kuinka olla unelmamies, mutta niillä ei ole ollut mitään väliä. Tai no sillä tavalla on ollut väliä, että vaatimustaso on hilautunut sellaiseksi, että huutoa tulee, jos hän joutuu siivoamaan tai ei tuo kukkia. Nyt on päällä kova treenikausi, jospa se auttaisi siihen, kun näytän kuulemma lihaksettomalta ja läskiltä. Tavoitteena saada BMI tuolta 24 paikkeilta jonnekin 22 paikkeille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos puoliso on rikas ja antaa naisen loisia nuukailematta sekä jos miehellä on vielä arvostettu yhteiskunnallinen asema.
Muussa tapauksessa naisen rakkaus on täysin riippuvainen siitä miten hän voi muilla tavoin hyötyä miehestä.
Ja kaikissa muissa tapauksissa rakkaus katoaa…..
Ensinnäkin: rakkaudella ei ole mitään tekemistä kiihottumisen kanssa.
Toiseksi: älä yleistä. Jos koet tuollaisia naisia, kannattaa alkaa katsella tavallisempia. Emme ole yhtä näyttäviä, mutta emme myöskään loisi rahojasi tai statustasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos puoliso on rikas ja antaa naisen loisia nuukailematta sekä jos miehellä on vielä arvostettu yhteiskunnallinen asema.
Muussa tapauksessa naisen rakkaus on täysin riippuvainen siitä miten hän voi muilla tavoin hyötyä miehestä.
Hevonkukkua!
Oma mieheni melkolailla varaton, eikä ole asemaakaan. Silti rakastan yhä vaan hulluna häntä ja haluan...todellakin yhä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi: älä yleistä. Jos koet tuollaisia naisia, kannattaa alkaa katsella tavallisempia. Emme ole yhtä näyttäviä, mutta emme myöskään loisi rahojasi tai statustasi.
Ensimmäiseksi: kyllä rakkaudella on tekemistä myös kiihottumisen kanssa.
Toiseksi : minä en yleistä, vaan sen tekevät naiset ihan itse. Ja loppu kirjoituksessasi olikin sitten puuta heinää jolla ei muuteta totuutta valheeksi.
Että sillä lailla.
Täytyy myöntää että ei ole kiihottanut ikinä yksikään mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi : minä en yleistä, vaan sen tekevät naiset ihan itse. Ja loppu kirjoituksessasi olikin sitten puuta heinää jolla ei muuteta totuutta valheeksi.
Että sillä lailla.
Ei ole. Kiihottua voi aivan hyvin ilman rakkauttakin, ja samalla tavalla rakastaa voi kiihottumatta. Tässä ketjussa puhutaan kiihottumisesta, ei rakkaudesta. Älä sekoita niitä keskenään, koska ne eivät liity toisiinsa millään tavalla paitsi esim. demiseksuaaleilla, joita on hyvin pieni vähemmistö kansasta (myös naisista).
Ja kerro minulle, että mitä muuta tuo eka viestisi on, jos ei yleistämistä.
Ihmettelen, miten olet noin katkeroitunut, kun maailma on pullollaan toisenkinlaisia naisia kuin mainitsemasi. Miksi et ole sellaisten kanssa? Tulee väkisinkin mieleen, että jahtaat Belorf-tyyppisiä naisia ja sitten valitat, kun ovat rahojesi perässä. Ota Halonen seuraavaksi, maailma avartuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sillä lailla.
Ei ole. Kiihottua voi aivan hyvin ilman rakkauttakin, ja samalla tavalla rakastaa voi kiihottumatta. Tässä ketjussa puhutaan kiihottumisesta, ei rakkaudesta. Älä sekoita niitä keskenään, koska ne eivät liity toisiinsa millään tavalla paitsi esim. demiseksuaaleilla, joita on hyvin pieni vähemmistö kansasta (myös naisista).
Ja kerro minulle, että mitä muuta tuo eka viestisi on, jos ei yleistämistä.
Ihmettelen, miten olet noin katkeroitunut, kun maailma on pullollaan toisenkinlaisia naisia kuin mainitsemasi. Miksi et ole sellaisten kanssa? Tulee väkisinkin mieleen, että jahtaat Belorf-tyyppisiä naisia ja sitten valitat, kun ovat rahojesi perässä. Ota Halonen seuraavaksi, maailma avartuu.
Kiihottuminen kuuluu rakkauteen joten siitä yhteenvetoni.
Kuten jo sanoin, en minä yleistä vaan naiset tekevät sen ihan itse, eikä tosiasian myöntäminen ole katkeroitumista, vaan rehellisyyttä.
Ehkä juuri sinun tulisi avartaa elämääsi esim. aloittamalla myöntämään olemassa olevat tosiasiat.
Rakastavatko miehet siis maksullisiakin, kun siellä kiihottuvat ennen kuin ryhtyvät ns. toimeen? En osta tuota..
Vitsit, että olen kateellinen naisille tässä asiassa. Useimmilla miehillä nousee kanki ihan sitä omaa puolisoa katsellessa. Ihan se puoliso saa sen aikaan, ei mikään silmät kiinni kuviteltu fantasia. Olisipa aivan mahtavaa kokea edes kerran, että joku nainen katsoisi vartaloani himokkaasti ja haluaisi juuri minua. Yleensä menee niin, että yrittävät silmät kiinni miettiä jotakin kiinnostavampaa ja koskevat vain sen verran kuin on aivan välttämätöntä. Monesti unohdetaan, että mieskin tykkäisi esileikistä.