Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
2 kahvimottia, hiusharja, kännykkä, teelusikka, käsirasvapurkki, kauppalista, dvd levy, hiuslenkki ja mp3-äänikirja, Bluetooth kuulokkeet, hands free ja laturi. Noista ei olisi paljoa apua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperiarkki.
Liian pehmoinen ase :(
Loppu tuli!Mulla on nenäliina. Voidaan heilutella hämäyksenä valkoisia lippuja antautuaksemme ja sillä aikaa muut juoksevat karkuun:D
Ehkä jättävät meidät rauhaan, kun antaudutaan suosiolla heilutellen valkoisia lippuja 🏳. Tosta arkista riittäisi useammallekin ihmiselle heiluteltavaa tai sitten mä voisin survoa sen koko arkin zombin suuhun.
Jos tilannetta nyt katsottaisiin niin nyt vasemmalla puolellani on kirjahylly ja siellä on paljon kirjoja. Kova kantisia kirjoja mä voin antaa sullekin niin pientä toivon kipinää meillä olisi.
Pitkulainen vartalotyyny. Pehmeillä keinoilla... 😱
Vierailija kirjoitti:
Tarotkortit ja kahvikuppi.
Toimii, kahvihönkäys ja luento korttien historiasta liittyen raamatun kertomuksiin. :D
Voitko katsoa kuka pölli minun italialaisen hatun?
Haarukka, tai kaukosäädin. Tykkään syödä maaten sohvalla. Eukko lihoaa toisessa päässä. Sekin on vasemmalla. Kai se esineeksi(toimimaton kotitalouskone)lasketaan.
Vierailija kirjoitti:
Luurankomalli :D
Naurattaa ajatus, että sä sillä annat zombeille piiskaa 😂 Vieläpä kun se on niin kömpelö väline niin se näky, kun sä yrität ottaa parempaa otetta siitä.
Vanha venäläinen nahkainen noppapikari jossa kuullokkeet, Stuart-suvun messinkinen medaljonki sekä - vaikka ei esine - turkoosi undulaatti. On kesy ja söpö, mutta puree kovasti.
Tämän läppärini hiiri.
No, voihan sillä heittää zombieta, pitää vaan osua tarkasti.
raskaustesti! Jos se on "jännä-zombi" se pötkii vaistomaisesti karkuun ihan vain vanhasta muistista.
Pehmeä yksisarvispehmo, tosin keskikokoisen koiran koinen :D
Juustonaksut 💪
Bring it on, I'm ready!
Ihan vasemmalla on torkkupeitto. Tämä yhdessä rauhallisen ulosantini ja tylsyyteni kera nukuttaa zombiet.
Syöttötuoli