Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
Mp kirjoitti:
Lintujenhäkki🤔
Saisiko sen survottua zombin päähän?
Jos ei niin hakkaa sillä päähän niin jossakin vaiheessa zombi on lyöty.
Vierailija kirjoitti:
Viivotin, hammastikkuja, tölkki Kokista ja kyniä.
Välineillä saa zombin kukistus suunnitelman aikaiseksi.
Tee-se-itse seksinukke, ei ainakaan tule yksinäinen olo. Tosin haaveeni zombi apokalypsissä on naispuolisten zombien sitominen vaarattomiksi. Voi sitten ihailla kokoelmaa.
Seinästä pitää repäistä vessapaperiteline. Sillä sit zombeja hakaamaan. Ja heitän vessapaperirullalla perään.
Vierailija kirjoitti:
Tee-se-itse seksinukke, ei ainakaan tule yksinäinen olo. Tosin haaveeni zombi apokalypsissä on naispuolisten zombien sitominen vaarattomiksi. Voi sitten ihailla kokoelmaa.
Senkin pervertikko. Hävettääkö edes?
Kirja, Joe Dispenza: Yliluonnolliseksi, tavallisesta tallaajasta ihmeidentekijäksi. Ei tarvitse edes lyödä, kun kirjasta säteilee maagista hehkua, joka sokaisee ja ehdin juosta karkuun.
Tänään on surullista 😥
Viereeni tuli rakas brasilian terrierini tai hetkonen...
Mä voin ottaa sen päältä kaulapannan pois.
Kun se zombie kävelee sisään mökki-rakennukseen niin heitän sen kaulapannan keittiöön, jotta se zombie seuraisi sitä ääntä.
Siinä on sitten pieni hetki karata mökistä pihalle hurttimus sylissä.
Stratocaster ja sillä kelpaa lisauttaa kuin kirveellä konsanaan.
Makaan oikealla kyljelläni sohvalla eli ilmeisesti vastaus on katto.
Mietoa Turun sinappia pullomuodossa. Siitä voi truutata zombia silmiin, kyllä toimii!
Kissa, joka makaa tyynyllä! Kissa hyökkää zombien kurkkuun ja repii sisälmykset irti, sokeuttaa zombien jne. Kun zombi on vielä zombimpi, tyyny päälle ja sen päälle istumme minä ja kissa - varmuuden vuoksi! ;)
Tulostin laser sellainen. Ottaisin kuoren irti ja laserilla tappaisin kaikki zombiet!
Söpö, pieni, kukikas, pehmeä koristetyyny. Tukkii zombin suun.
Korsolaisäiti. Se tekisi neukkukuutio alueellisen vahingon betonihyökkäyksen, ja karkoittaisi loput hiekkalaatikkokarjunnalla tai sipsi-cokis röyhtäisyillä. co pokemon-kortit.
Vanha radio/kasettimankka viime vuosituhannelta. Kyllä sillä hetken mätkii menemään, jos tapella pitää. Toistaiseksi kuuntelen siitä kesäyössä radiota mökillä.