Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
Aloituksessahan ei mainittu että vasemmalla olevan esineen on oltava nyt siinä, vaan siihen voi kuvitella mitä itse haluaa, niin minä ymmärsin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Koiranpentu. Hmmm…
Ehkä Se vois tehdä söpöysiskun ja lumota ne ja kirmata sit mun perässä pakoon?
Nyt ei puhuttu pokemoneista vaan zombeista 😂
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessahan ei mainittu että vasemmalla olevan esineen on oltava nyt siinä, vaan siihen voi kuvitella mitä itse haluaa, niin minä ymmärsin tämän.
Täällä taitanee moni ajatella, että ne zombiet hyökkää nyt. Tällein ajateltuna tämä ketju on aika hauska.
Läjä sekalaisia työpapereita. Voisikohan se zombi vaikka lukea ne kaikki mun puolesta...
Vasemmalla puolella kodissani viettää aikaansa: Alice, Rambo, Terminaattori, Buffy vampyyrintappaja ja joukko muita kovanaamoja.
120 cm pitkä riippuva norsukoriste.. päässä pieni kello ja norsuja ja helmiä jonossa metalliketjussa. No, onhan tuo parempi kuin ei mitään...
Sohva. Niin kulunut ja nuhjaantunut, että taatusti toimii karskimpaankin zombieen.
Appelsiini.
"Maistuisiko hyvä herra appeli? :3"
Vauvan ruokatuoli. Kelpo vekotin jolla lyödä zombien pää mäsäksi kun lähestyy.
Toki ulkotiloissa. Sisätiloissa ei ole hirveästi tilaa heilauttaa kunnon kaaressa :D
Ostoslista, kestokassi ja märkä pyyhe.
Vierailija kirjoitti:
Ostoslista, kestokassi ja märkä pyyhe.
Anna lista zombielle ja käske sen käydä kaupassa. Pakene itse sillä aikaa.
Sohvatyyny, tai oikeastaan kaksi. Taidan päätyä zombinruuaksi... :'D
Viltti. Mitenkäs tyhmiä nämä zombit ovat, voisiko viltin alle piiloutua?
Suihkutettava antisepti. Ei kirvele.
Pieni tuuletin huutaa vieressä, se on lähimpänä. Samalla pöydällä on myös videokasetti, maksamaton lasku, nitoja (ei tietoa onko niittejä), muropaketti, narukieppi (pussissa), sormiparisto, kuminauha ja A4-paperinippu. Aseistusta siis piisaa, mutta jos vain yhden saa ottaa niin tuulettimella mennään.
2 kpl kaukosäätimiä, kissan leluja ja Joka naisen niksikirja v. 1966 (perintö). Katotaas... ei löydy hakusanaa zombi.
Niin että ehkä mä houkuttelen zombin parvekkeelle tuolla kissanhuiskuttimella ja huijaan sen putoamaan kaiteen yli.
Tulostin. Sillä kai sais jotain aikaan ehkä...
Zombie