Mun 86v isäni ei ottanut koronarokotetta
Ainakin vielä on pärjännyt ihan hyvin vaikka on kaupoissakin käynyt. Muita kenen vanhemmat ei rokotetta ota?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei huoli rokotetta, ei huoli myöskään sairaalahoitoa sairastuessaan. Eikun...
Ei noin voi ajatella, muuten pitäisi evätä hoito kaikilta, jotka ovat itse aiheuttaneet sairautensa, kuten tupakoitsija, alkoholistit, lihavat jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tosin itsekkään ottanut. ap
Miksi et? Oletko sellainen hysteerikko ja vähän hölmö? Arka? Pelkuri?
En ajattele että siitä olisi hyötyä. Lapsemme isä otti joten jos kuolen niin huoltaja löytyy teinille.
Vierailija kirjoitti:
Virusmuunnokset tulevat rokotteista. Riittää variantteja.
Lupasivat, kun riskiryhmät on rokotettu, rajoitukset voidaan purkaa.
Eivät seiso sanojensa takana, ei.
Ei hyvin alkanutta bigresetointia voi jättää kesken, sitä täytyy jatkaa, vaikka sitten hätätekosyyllä, eli pannaan potkupalloturistit testiin ja järjkätään ehille potitiiviit tulokset ja saadaan "lupa" jatkaa Suomessakin liittovaltioistuttamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tosin itsekkään ottanut. ap
Hänen tuskin tarvitsee selitellä sinulle valintaansa.
Lähinnä nämä jotka kokeellisen rokotteen hysreerisesti juoksevat ottamaan, vaikuttavat hölmöiltä hysreerikoilta ja pelkureilta.
Ei osata kyseenalaistaa mitään ja haukutaan heti kaikki jotka kyseenalaistavat, kulkutautimyönteisiksi.
T. koronarokotteesta kieltäytynyt, kaikki perusrokotteet aina ottava.
Vierailija kirjoitti:
Minun aiemmin hyväkuntoinen naapuri juuri kuoli saatuaan toisen rokotteen.
Viikko rokotteesta oli sairaalakunnossa, eikä sitten selvinnyt.
Juu, ei se rokote suojaa kuin koronalta. Kaikkia muita tauteja on siinä missä ennenkin, eivätkä ne muutu vaarattomiksi.
srfwe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauti tulee ennemmin tai myöhemmin kun delta räjähtää syksyllä
Rokotettuisuuden takia varmaan räjähtää. näkeepä sitten tuleeko sitä eniten tuplahötsätyille. Veikkaan ettei ainakaan piikkiä kokeilemattomien tarvi tressata msitään muunnoksista
Väärin veikkaat kylläkin. Siitä on jo selvät indikaatiot ja asiaa koko pandemian ajan seuranneet ja tutkineet lääkärit ym tahot ovat varsin yksimielisiä siitä, että rokotteet eivät suojaa täysin tartunnalta, tulee virusmuunnoksia, jotka kiertävät rokotesuojaa. Tällä hetkellä Pfister esim suojaa vielä varsin hyvin kaikkia tähänastisia variantteja vastaan. Muiden rokotteiden kohdalla tilanne vaihtelee, esim Jenkeissä Johnsonin rokotteen saanut saa nyt todennäköisesti myös eri rokotteen toiseksi, koska tuolloin varianttisuoja korkeampi.
Rokotettukin voi sairastua, mutta tällä hetkellä on selvä indikaatio siitä, että rokotesuoja antaa erittäin hyvän suojan tehohoitoa vaativalta taudin vakavuudelta vastaan
Jotkut tutkimukset indikoivst myös, että saisit paremman suojan long~covidia vastaan. (Lehdessä oli juuri juttua siitä miten jopa puolet alle 30v taudin sairastaneista saattaa tällä hetkellä potea long-covidia. Aika ankeaa.
Mutta toki jokaisella on oikeus valita ottaako rokotteen vaiko vakavamman taudin. Eipä se ole minulta pois.
Itse olin tyytyväinen kun äitini 85v valitsi ottaa rokotteet. Nyt ei minun ja muun perheen tarvitse olla ihan niin varuillaan ettemme vain vie virusta hänelle ja tapa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en tuskin ottaisi jos olisin tuon ikäinen. Eläisin vain rauhassa ja varoen
Rokotettu on ihan itseni ja ympäristöni takia. Olen tehnyt myös päätöksen elämäni ei enää kuulu ihmiset jotka eivät rokotetta ota. Eivätkä koko Korona aika noudataneet suositus.On ihan Heidän Asia! Ei Kuulu Minulle!Kuten minun päätökseni ei kuulu muille.Jokaisella ihmisellä on oikeus omiin valintoihin!