Olen avomieheni kanssa yhdessä ainoastaan hyvien fyysisten/taloudellisten puitteiden vuoksi, kysy minulta mitä tahansa
Kysy mitä vaan rehelliseltä, vajaa kolmekymppiseltä naiselta, joka on jäänyt liittoonsa ainoastaan siksi, että on hyvät puitteet, joista ei tarvitse itse maksaa.
Kommentit (22)
Fyysisten ja taloudellisten? Eli komea ja hyvätuloinen ja/tai rikas. Mitä puuttuu? Älyä? Huumorintajua? Käytöstapoja? Miellyttämisenhalua?
Miltä tuntuu pussailla ja rakastella miehen kanssa, jota ei himoitse?
Mitä haluat elämässäsi kaikkein eniten? Mitä katuisit, jos saisit tietää kuolevasi huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Mihin sairauteen mummoni, isän puolelta, kuoli?
En tiedä.
Ap
Mitä neuroverkkomallia suosittelisit teollisuuden mittaitteen kalibroimiseen?
Käyttekö molemmat vieraissa, vai onko se vain miehesi etuoikeus?
Vierailija kirjoitti:
Fyysisten ja taloudellisten? Eli komea ja hyvätuloinen ja/tai rikas. Mitä puuttuu? Älyä? Huumorintajua? Käytöstapoja? Miellyttämisenhalua?
Komea ja hyvätuloinen.
Puuttuu käytöstavat, rakkaus ja kunnioitus. Ja miellyttämisenhalu, paitsi lahjojen muodossa. Kaikki henkinen hyväily puuttuu.
Meillä ei siis ns. synkkaa, millään tasolla. Ei edes taloudellisesti.
Ap
Haluaisitko sittenkin komean ja kivaluonteisen miehen, jonka kanssa olet vapaa ja tasa-arvoinen, josta olisit muutenkin kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu pussailla ja rakastella miehen kanssa, jota ei himoitse?
Tosi, TOSI vaikealta. Siksi käännän usein pään pois, mutta mies on ottanut asian puheeksi vain pari kertaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat elämässäsi kaikkein eniten? Mitä katuisit, jos saisit tietää kuolevasi huomenna?
Ihan kaikkein eniten: taloudellista riippumattomuutta.
Seuraavaksi eniten: rakkautta.
Katuisin tätä suhdetta, jos nyt tietäisin, etten herää huomenna.
Ap
Miksi miehesi vielä katselee sinua?
Vierailija kirjoitti:
Mitä neuroverkkomallia suosittelisit teollisuuden mittaitteen kalibroimiseen?
En ole pätevä vastaamaan tähän kysymykseen.
Ap
Missä näet itsesi sadan vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Käyttekö molemmat vieraissa, vai onko se vain miehesi etuoikeus?
Minä en käy vieraissa, eikä tietääkseni mieskään. Luulen, että kertoisi jos kävisi.
Koska miksei kertoisi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sittenkin komean ja kivaluonteisen miehen, jonka kanssa olet vapaa ja tasa-arvoinen, josta olisit muutenkin kiinnostunut?
Lyhyt vastaus: joo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä näet itsesi sadan vuoden päästä?
Sitten olen jo muistolehdossa. En usko kuolemanjälkeiseen elämään.
Ap
Ala elämään elämääsi. Kadut vielä.
Mikset myy seksiä ja seurustele jonkun kivan köyhemmän kanssa. Kun pystyt sitä rahasta tekemään?
Mihin sairauteen mummoni, isän puolelta, kuoli?