Englanti pisti Saksan kotimatkalle!
Hyvä näin. Mutta miksi Englannin valmentaja ei pidä enää niitä tyylikkäitä liivejä?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä, vaan p*skaa.
Höpsis. Itse olen iloinen Englannin valmentajan puolesta kun sai karistettua selästään traumaattisen muiston 25 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja joillakin vaihtopelaajilla oli toppatakit. Onko tuolla niin kylmä?
Ei oo hellettä, jotain 15 vaan.
Ihan parasta! Sakemannit ei saa voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussää. Sade vain puuttui.
Jack Grealish on kyllä aika ämmän näköinen lyhyissä sukissa ja pitkähihaisessa paidassa. Otsapanta vielä hiuksissa. Hyi äklö.
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta! Sakemannit ei saa voittaa!
Eikä Portugali. Onneksi Ronaldolle tuli jo byebye.
Vierailija kirjoitti:
Jack Grealish on kyllä aika ämmän näköinen lyhyissä sukissa ja pitkähihaisessa paidassa. Otsapanta vielä hiuksissa. Hyi äklö.
Naisviha on aika kasaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Suomi ei olisi voittanut yhtään ottelua, Tanskaa, ilman tanskalaispelaajan sairauskohtausta. Huuhkaajien paikka Ei ole arvokisoissa, ihan ja sama mitä hehkutetaan. Surkeaa, surkeampaa, umpisurkeaa!
Hyvä Englanti! Minua sylettää nuo saksalaiset nykyään, jotain herrakansaa kuvittelevat olevansa.
Englanti on tehnyt jo historiaa. Mutta vastaan tule todella vaikeita. Ainoa joukkue kyllä 0-pelillä joten eteenpäin on menty ja Kanekin sai ekan maalinsa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei olisi voittanut yhtään ottelua, Tanskaa, ilman tanskalaispelaajan sairauskohtausta. Huuhkaajien paikka Ei ole arvokisoissa, ihan ja sama mitä hehkutetaan. Surkeaa, surkeampaa, umpisurkeaa!
Moniki joukkue oli tuolla joka ei voittanu yhtään ottelua. Turkki,Skotlanti,Makedonia. Ei Eriksenin sydäri Huuhkajien vika oo eikä vie mitään pois niiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä, vaan p*skaa.
Höpsis. Itse olen iloinen Englannin valmentajan puolesta kun sai karistettua selästään traumaattisen muiston 25 vuoden takaa.
No mitä ne vielä on voittanut?
Nyt loppui EM-kisojen seuraaminen. Mikähän mahtaisi olla vähiten harmittava Euroopan mestari? Ehkä Sveitsi voisi voittaa koko homman.