Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenestä nainen on kiinnostunut kumppaniksi

Vierailija
29.06.2021 |

Tajusin tänään, että olen halunnut vain todella harvaa miestä elämäni aikana. Olen kyllä tavannut monta, ja kokeillut seksiäkin heidän kanssa, koska ovat olleet muuten ihan ok.
Mutta palavasti olen halunnut ja vaistonvaraisesti himoinnut vain yhden käden sormilla laskettavaa määrää.
Eli ei niissä muissakaan miehissä vikaa ollut, en vain tuntenut kemiaa. Tätä ei varmaan moni mies ymmärrä, kuinka valikoiva voi naisen biologia olla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kilteistä. Niitä halveksuvat.

Vierailija
2/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut hienoja mieskavereita, mutta vain yhden kanssa olen koskaan halunnut lapsia. Onneksi hän halusi lapsia minun kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toisinkin päin. Harva nainen kuumottaa miehiä todellisuudessa. Suurin osa sitten seksinhimossaan tyytyy peruspirkkoon teeskennellen romanttisia tunteita.

Vierailija
4/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kirjoitti:

Sama toisinkin päin. Harva nainen kuumottaa miehiä todellisuudessa. Suurin osa sitten seksinhimossaan tyytyy peruspirkkoon teeskennellen romanttisia tunteita.

Tämän ymmärrän mutta en ulinaa siitä kun naisia ei tämä kuvio kiinnosta vaan panevat mieluimmin pelimiehiä fwb-periaatteella.

Vierailija
5/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kirjoitti:

Sinä taas kuvittelet että se joka naista kuumottaa on joku kalsarikururgi 🙄. Kasva nyt jo aikuiseksi ja mene Prismaan katsomaan, siellä näet minkälaiset miehet on naisia kuumottaneet.

Vierailija
6/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

”Ihan ok”-miehiä tapaa kyllä välillä, mutta sellaisia aidosti himottavia tyyppejä ei juuri koskaan.

Ehkä kaksi sellaista olen tavannut, ja se toinen niistä sanoikin ihan ääneen miten siistiltä tuntuu kun häntä oikeasti halutaan (eli hän oli huomannut, että minä todella himoitsen häntä).

Vierailija
7/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä miestä himoinnut. Olen 30v

Vierailija
8/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kirjoitti:

Sinä taas kuvittelet että se joka naista kuumottaa on joku kalsarikururgi 🙄. Kasva nyt jo aikuiseksi ja mene Prismaan katsomaan, siellä näet minkälaiset miehet on naisia kuumottaneet.

Moni nainenkin tyytyy saadakseen elämäänsä muita tärkeitä asioita, kuten lapsia, taloudellista turvaa jne.

Vierailija
9/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan himoinnut ketään

N28

Vierailija
10/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kirjoitti:

Tämän ymmärrän mutta en ulinaa siitä kun naisia ei tämä kuvio kiinnosta vaan panevat mieluimmin pelimiehiä fwb-periaatteella.

Saisko vastauksen mikä on tämä jatkuva ulina palstalla vaikka miehet suoraan sanoo ettei tavis kelpaa.

Vierailija
11/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän nimenomaan miehet ymmärtävät. Naiset ovat nirsoja ja etuoikeutettuja.

Vierailija
12/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan himoinnut ketään

N28

Oioi, olen himoinnut useita miehiä ja paljon. Se on suht helppoa, rakkaus ei tule helposti.

N38

Vierailija
13/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komean kivan miehen kanssa nainen ei voi haluta s*siä, koska nainen kunnioittaa ja arvostaa miestä paljon, eikä ole mikään eläimellinen asia mielessä, ehkä ei muutenkaan. Se olisi pelkkää näytelmää. Onnea jos olet komea. Ok, ehkä tämä ei ole kaikkien naisten logiikkaa, pelkkä teoria.

Vierailija
14/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset saa sitä himoitsemaansa miestä yhtään sen helpommin kuin miehetkään naista.

Vierailija
15/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut elämässäni yhteensä kaksi miestä, jota olen halunnut ihan järjettömästi. Tätä toista erityisesti ajattelin kirjaimellisesti pikkarit märkänä. Se himo oli ihan käsittämättömän kova. Meistä ei ikinä voinut tulla paria monestakin syystä, mutta se halu, mitä toisiamme kohtaan koettiin - huh heijaa... Muistelen sitä vieläkin.

Vierailija
16/16 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset saa sitä himoitsemaansa miestä yhtään sen helpommin kuin miehetkään naista.

Ei varmaan tavalliset. Mutta kyllä niille tavallisillekin ottajia löytyy. Kunhan ei olla liian nirsoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi