Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en haluaaaaaaaaa mennä hammaslääkäriin!!

Vierailija
30.06.2014 |

Aamulla kello 9 :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka nukkumista siellä hammaslääkärintuolissa. Siellä on rentouttavaa. Ei tarvitse muuta kuin makoilla. Silmiäkin saa pitää kiinni ja haaveilla vaikka lomamatkasta. Antaa muiden tehdä työt.

Vierailija
2/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko menossa yksityiselle vai terveyskeskuksen hammaslääkäriin? Itsellä pelko ja inho lähti kun löysin kivan yksityisen hammaslääkärin. :) Eikä paikat lähde viikossa irti.. Kalliimpaa toki on, mutta jos käynti onnistuu parin vuoden välein (minulla kuulemma väli olisi muuten jopa 3 vuotta, mutta hammaskiven takia mielellään 1,5-2) niin ei ole paha summa! Viimeksi maksoin tarkastuksesta 50e. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nyt nukkumaan. Muista laittaa herätys, jotta ehdit ajoissa vastaanotolle.

Vierailija
4/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuus reikää. Viimeks oon käynyt 10v sitten. Ap

Vierailija
5/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 02:47"]

Mulla on kuus reikää. Viimeks oon käynyt 10v sitten. Ap

[/quote]

muista sitten jatkossa käydä useammin, eiköstä joo. Suun huonosta kunnosta voi seurata vaikka sydäri.

Vierailija
6/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 02:12"]

Aamulla kello 9 :(

[/quote]

No miten kävi? Kuolitko?

Vierailija
7/7 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisinpä hammaslääkäriin, kunnolliseen sellaiseen ja oikein ajan kanssa! Tai pääseehän yksityiselle koska vain, mutta juuri nyt ei ole siihen yksinkertaisesti varaa. Kunnan hamppikseen aika on varattuna syksylle, peruutusaikoja voi kuulema kysellä myös, mutta en ole kysellyt kun jo hammaslääkäristä takaisin soitto kesti viimeksi viisi tuntia, olisin ollut jonossa muistaakseni 56..

En pelkää hammaslääkäriä,koska olin oikomishoidossa noin 8-20 vuotiaana, eli todella kauan hampaitani kaikilla mahdollisilla raudoilla oiottiin. Hammaslääkärille mennessä sanon aina, että eivät ala saarnaamaan. En halua kuulla saarnaa hammaslangan käyttämättömyydestä ja huokailuja, vaikka kalustoni on ollut aina ihan asiallisessa kunnossa. Pää pystyssä siis vain matkaan, ota asia sillä ajatuksella, että eivät he halua sinun näyttävän rumalle, vaan kaunistavat sinua! :)