Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten löydän miehen elämääni.

Vierailija
29.06.2014 |

Olen siis 31 v.nainen,kaunis, vaalea ja hoikka.Olen etsinyt miestä elämääni,lapsia haluavaa ja kunnollista miestä.Olen käynyt muutamilla treffeillä ja lähtenyt aina pettyneenä pois.Haluisin itseäni vanhemman miehen max 45 v. Mutta kunnollisia ei tahdo löytyä.Onko muilla kokemuksia??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä ensin itseen, että on omilla jaloilla seisova (en siis tietenkään tarkoita sinua, vaan yleisesti, olen 45v ja vanhimmat ystävät on kaikki eronneet, itsekin sitä mietin...) , koska loppujen lopuksi aika moni haluaa rakkautta siksi, että kokevat olevansa vajaita yksinään. Yksinäisyyden täyttämiseksi haluavat kumppanin. lähtökohtaisesti

Sehän on ihan perusjuttu, ja  lähtökohtaisesti kaiki haluavat hyväksyntää ja

rakkautta. Niinkuin minäkin ;) Nyt vaan kuunnellut niitä ystäviä, ja oman pitkän suhteenn kokemuksella suosittelen lukemaan kirjan "Jälleenrakennus" (Bruce Fisher) , se olisi hyvä jokaiselle aikuiselle, on sitten eronnut, sinkku, leski yms.

Siinä kirjassa juuri lukee, että monesti ihmiset hakevati kumppania, kun haluavat täydentyä, mutta jos ei ole sujut itsensä kanssa, niin ei parisuhde sitä korjaa (itsellä oli aluksi mieletön rakastuminen, lapsi jnpp, ja nyt vasta tajuan mitä kannattaa tehdä, siis miten vahvistaa itseä).

Toivottavasti löydät rakkauden ja onnen , eikä sinun tarvitse kohdata sitä tilannetta.

Vierailija
2/4 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madalla rimaa niin johan löytyy. Ei sitä unelmien prinssiä löydy kuin saduista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei vielä ole lapsia ja haluaisin ison perheen.Talo on omasta takaa maaseudulla mutta se mies vain puuttuu..Olen kärsinyt aiemmissa suhteissa väkivaltaa ja henkistä alistamista nyt olen käsitellyt tuon kaiken kuitenki terapiassa.Haluaisin miehen jonka kanssa olisi helppo keskustella maan ja taivaan väliltä kaikesta.Rakastaa ja rakastella intohimoisesti.

Ap

Vierailija
4/4 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.suhdesoppa.fi/parisuhde/vain-yksin-voit-olla-yhdessa/

löysin tämän sattumalta äsken, eli tuota tarkoitin mitä yllä selitin.

nro 2