Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä olet löytänyt? Jotain jännittävää,arvokastakin?

Vierailija
29.06.2014 |

Meidän kadulla törötti just musta mytty, näytti jätesäkiltä. Oli Hellyn goretex-miesten ulkoilutakki, ihan upouuden oloinen. Taskuissa oli       neljä ruiskua (pakkauksissa, avaamattomia) ja pippurisumute. Ei muuta! Mihin mä nyt noikin toimitan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin anoppilan vintistä setäni opiskeluaikana kirjoittaman harjoitustyön. Setäni lapsuudenkodin ja anoppilan välissä on 200 km, harjoitustyö tehty 1930-luvulla ja anoppikin syntynyt vasta 1940-luvulla. Kukaan ei tiedä, miten työ oli sinne kulkeutunut. Meillä on sen verran erikoinen sukunimi, että kyseessä ei voi olla kenenkään muun kirjoitelma. Outoa.

Vierailija
22/25 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin taloroskiksesta ison pallolyhdyn, jossa oli hintalappu vielä paikoillaan (45e).. puhelimen ja handsfreen myös pakkauksissa.. intialaisia seteleitä.. ohut kultaketju..pakkauksissa olevat uudet jouluvalot..hajuveden..kaikenlaista tullut löydettyä..joskus 20euron setelin löysin vihannestiskistä.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylöös

Vierailija
24/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras loytoni oli oma pyorani! Olin tyhmana jattanyt sen lukitsematta etupihalle, ja se oli yon aikana kadonnut. Puoli vuotta myohemmin, risteykseen hidastaessa, nain kun vanhempi rouvashenkilo polki MINUN pyoraani kaupunkia kohti! Lahdin ajamaan peraan ja pysaytin mummon. Osoitin pari yksityiskohtaa (raaputettu maali, itsevaihdetut kasisuojat) pyorasta, ja mummo antoi puhelinnumeronsa ja osoitteensa minulle. Illansuussa hain Helkamani kotiin :)

Laheskaan yhta hyva loyto ei ollut kadulla maannut viisieuronen. Erikoisin oli varmaan lakanoistani loytynyt romanian kolikko - en ole koskaan kaynyt romaniassa tai tunne ketaan romanialaista! Tama tapahtui opiskelijana soluhuoneessa asuessani, kun vein vuodevaatteita pesuun.

Vierailija
25/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:39"]

En tiedä lasketaanko tätä, mutta Pelastusarmeijan kirppikseltä aidon Hermesin vanhan silkkihuivin, kävin varmistuttamassa aitouden eräässä Helsinkiläisesssä second hand-shopissa.

[/quote]

Minkä nimisessä paikassa ja kuinka asiantunteva työntekijä, joka varmisti aitouden? Siis ihan mielenkiinnosta kyselen kun itsekkin löysin ulkomaisesta vintagekaupasta vanhan burberryn laukun, jonka epäilen olevan aito, mutta varmistus olisi kiva saada :)